Chelark007
Well-known member
Klopt in juli wast in Gent, maar was op reis...Dat weet ik niet meer!
Was jij niet getagd voor de vorige? Dacht dat trump dat gedaan had.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt in juli wast in Gent, maar was op reis...Dat weet ik niet meer!
Was jij niet getagd voor de vorige? Dacht dat trump dat gedaan had.
Doe je hem de groeten?Met de Sint een weekend in UK
eventjes mezelf quoten aangezien ik helaas weer nog niets van reactie heb ontvangen... (is toch al voorzien voor volgend weekend, dus graag wat input)tzal altijd wel voor een paar mensen niet lukken vrees ik, vandaar dat ik voor BXL nu al een datum zou laten naar voor schuiven.
Hetzij beffer de organisator, of hetzij een andere organisator... al gelijk. Maar iemand moet toch eens de verantwoordelijkheid nemen hé
idem voor de locatie in Antwerpen nu. Ik wacht geduldig af of waar jullie nu juist heen willen? er zijn hier enkele leuke zaken opgesomd,
ik vat even samen:
Frituur Number 1
Frituur Max
Frituur Toothpick
Frituur 2010
toothpick en 2010 zien er me wel maar erg klein uit als ik op google maps foto's mag voortgaan
max eigenlijk ook, enkel grote terras, maar of het buitenweer zal zijn is nog maar de vraag
frituur nr 1 lijkt me op de foto's afgaand de grootste, en dichtbij het stadhuis, dus daar zijn wel wat drink opties...
Nuja, zelf geen Antwaarpeneir dus ik laat de keuze aan jullie, welke frituur nemen we nu?
linkje naar het topic broski?eventjes mezelf quoten aangezien ik helaas weer nog niets van reactie heb ontvangen... (is toch al voorzien voor volgend weekend, dus graag wat input)
In elk geval, ik heb een aparte topic aangemaakt voor de BXL (volgende meeting dan na deze Antwerpen editie 06/12).
Dus voor degene die het spijtig vonden dat ze niet konden aanpikken in Antwerpen, stel ik voor dat ze daar enkele data naar voor schuiven.
frietmeeting BXL 2026linkje naar het topic broski?
Alles behalve de Number 1. Daar is misschien veel plaats, maar niet echt een goei frituur.eventjes mezelf quoten aangezien ik helaas weer nog niets van reactie heb ontvangen... (is toch al voorzien voor volgend weekend, dus graag wat input)
In elk geval, ik heb een aparte topic aangemaakt voor de BXL (volgende meeting dan na deze Antwerpen editie 06/12).
Dus voor degene die het spijtig vonden dat ze niet konden aanpikken in Antwerpen, stel ik voor dat ze daar enkele data naar voor schuiven.

Idd, borgerokko is een lawless no-go zone, laat ons toch maar kiezen voor Antwaaarp, met z'n rijke Belgische geschiedenis, en talrijke uitgaansplekjes.Dit zou een goedje zijn, maar niet in het centrum en wss te antifa voor @TRUMP![]()
Frituur Tina
Frituur Tina. 1.662 vind-ik-leuks · 5 personen praten hierover · 85 waren hier. Frituur met een twist, hartje Borgerhout! Verrassend aanbod van snacks (halal, vegetarisch en vegan) en dranken in een...www.facebook.com
![]()
Dit zijn alleen witte hetero cismannen! Dat zal ik moeten reporten.@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?
Aanwezig en rij trg met de laatste trein naar Gent.Idd, borgerokko is een lawless no-go zone, laat ons toch maar kiezen voor Antwaaarp, met z'n rijke Belgische geschiedenis, en talrijke uitgaansplekjes.
Erg gevaarlijke buurt. Ik zou niet willen dat we in een 7 oktober kwestie belanden, en dat BG een dreigmail ontvangt waarbij er losgeld gevraagd worden, voor een stelletje bickyfretters.
Wie komt er nu eigenlijk allemaal? de poll gaf een 10 tal mensen aan, met een 3 tal die niet konden komen?
@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?
Dit zijn alleen witte hetero cismannen! Dat zal ik moeten reporten.
€ 742,90Zonet mijn mailtje ontdekt met de melding dat ik 5 juiste nummers had afgelopen zaterdag. 2de keer dat ik dit heb. Het compenseert wel niet hetgeen ik al verloren heb de afgelopen jaren![]()
ok. frituur toothpick ziet er me wel een leuke buurt uit, volgens google maps ook met redelijk wat cafés aan de "stadswaag".Alles behalve de Number 1. Daar is misschien veel plaats, maar niet echt een goei frituur.
Moeilijk gaat ook, wees welkom ;-)Ik vrees er wat voor, 6/12 wordt een moeilijke.