Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
tzal altijd wel voor een paar mensen niet lukken vrees ik, vandaar dat ik voor BXL nu al een datum zou laten naar voor schuiven.
Hetzij beffer de organisator, of hetzij een andere organisator... al gelijk. Maar iemand moet toch eens de verantwoordelijkheid nemen hé :p

idem voor de locatie in Antwerpen nu. Ik wacht geduldig af of waar jullie nu juist heen willen? er zijn hier enkele leuke zaken opgesomd,
ik vat even samen:

Frituur Number 1
Frituur Max
Frituur Toothpick
Frituur 2010

toothpick en 2010 zien er me wel maar erg klein uit als ik op google maps foto's mag voortgaan
max eigenlijk ook, enkel grote terras, maar of het buitenweer zal zijn is nog maar de vraag

frituur nr 1 lijkt me op de foto's afgaand de grootste, en dichtbij het stadhuis, dus daar zijn wel wat drink opties...

Nuja, zelf geen Antwaarpeneir dus ik laat de keuze aan jullie, welke frituur nemen we nu?
eventjes mezelf quoten aangezien ik helaas weer nog niets van reactie heb ontvangen... (is toch al voorzien voor volgend weekend, dus graag wat input)

In elk geval, ik heb een aparte topic aangemaakt voor de BXL (volgende meeting dan na deze Antwerpen editie 06/12).
Dus voor degene die het spijtig vonden dat ze niet konden aanpikken in Antwerpen, stel ik voor dat ze daar enkele data naar voor schuiven.

eventjes mezelf quoten aangezien ik helaas weer nog niets van reactie heb ontvangen... (is toch al voorzien voor volgend weekend, dus graag wat input)

In elk geval, ik heb een aparte topic aangemaakt voor de BXL (volgende meeting dan na deze Antwerpen editie 06/12).
Dus voor degene die het spijtig vonden dat ze niet konden aanpikken in Antwerpen, stel ik voor dat ze daar enkele data naar voor schuiven.
linkje naar het topic broski?

Alles behalve de Number 1. Daar is misschien veel plaats, maar niet echt een goei frituur.

Dit zou een goedje zijn, maar niet in het centrum en wss te antifa voor @TRUMP :)

Dit zou een goedje zijn, maar niet in het centrum en wss te antifa voor @TRUMP :)
Idd, borgerokko is een lawless no-go zone, laat ons toch maar kiezen voor Antwaaarp, met z'n rijke Belgische geschiedenis, en talrijke uitgaansplekjes.
Erg gevaarlijke buurt. Ik zou niet willen dat we in een 7 oktober kwestie belanden, en dat BG een dreigmail ontvangt waarbij er losgeld gevraagd worden, voor een stelletje bickyfretters.

Wie komt er nu eigenlijk allemaal? de poll gaf een 10 tal mensen aan, met een 3 tal die niet konden komen?
@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?

Idd, borgerokko is een lawless no-go zone, laat ons toch maar kiezen voor Antwaaarp, met z'n rijke Belgische geschiedenis, en talrijke uitgaansplekjes.
Erg gevaarlijke buurt. Ik zou niet willen dat we in een 7 oktober kwestie belanden, en dat BG een dreigmail ontvangt waarbij er losgeld gevraagd worden, voor een stelletje bickyfretters.

Wie komt er nu eigenlijk allemaal? de poll gaf een 10 tal mensen aan, met een 3 tal die niet konden komen?
@Noctilucus kon niet komen, maar de rest zag ik precies geen afwezigheid melden?
Aanwezig en rij trg met de laatste trein naar Gent.

Dit zijn alleen witte hetero cismannen! Dat zal ik moeten reporten.

1764268999671.png

Alles behalve de Number 1. Daar is misschien veel plaats, maar niet echt een goei frituur.
ok. frituur toothpick ziet er me wel een leuke buurt uit, volgens google maps ook met redelijk wat cafés aan de "stadswaag".

dus tussen de winkelbuurt en het "eilandje".

is maar een idee hoor, mij maakt het niet zoveel uit. als er anderen zijn met een beter idee, let's hear it;

Voor mij kan het ook nog. Welke frituur maakt niet zoveel uit. Als het goed is, is het leuk en als het tegenvalt is er iets om over te zagen ;)

Bon. Dus 6 december. Ik stel voor dat we op een centraal punt afspreken en ik stel het centraal station onder de grote koepel hierbij voor.

Pluspunten als je met een witte baard afkomt.

Terug
Bovenaan