Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Die da nie goan omda ze nie mee meuge van hun vra zen janetten :angry:. Da is in Hent te doen zeker? Hopelijk nie te ver vant Glazen Straatje veu mijn dessertjes :drool:
Moete gij ni van Brussel kome pé? Met den trein dan of rijde gij me uw zatte klote naar huis vlam op deine paal langs dottostraad?

Moete gij ni van Brussel kome pé? Met den trein dan of rijde gij me uw zatte klote naar huis vlam op deine paal langs dottostraad?
Met den trein fieu wat daarna zal gebeuren valt nog te bezien. Kzal wrsch naar goeie gewoonte de volgende dag ergens wakker worden met mijn bakkes geplakt op den trottoir en in mijn blote beuzze OF wakker worden tussen 2 dochters van de friturist met enorme juicy bouletten van tetten die luisteren naar de namen Sletlana en Destiny

Helaas is diene regio voor mij serieus uit den draai. Ik wacht tot een volgende meeting in (hopelijk) Brussel ofzo!

(En ik moet toegeven schrik te hebben om uitgelachen te worden met mijn kleintje zonder wachtpint 😨 )
Het is wat je ermee doet natuurlijk.

Beide data lukken niet helaas. Weekends zitten altijd snel vol. Ruim op voorhand valt in te plannen. Of chance hebben 😁

Ma nee copain, ne kleintje zonder wachtpint is zeker ok :hug:. Enkel als ge ne fristi pakt lach ik u uit en krijgt ge serieus op u bakkes er bovenop
Ge doet me twijfelen, maar dan zou ik met een laatste trein van Gent naar Leuven moeten zien te geraken en ik vertrouw onze vrienden van de nmbs ni.

En die treinen zijn zo vroeg dat ik tegen dan nog ni zat genoeg ben om op mijn bakkes te krijgen voor ne fristi!

Ge doet me twijfelen, maar dan zou ik met een laatste trein van Gent naar Leuven moeten zien te geraken en ik vertrouw onze vrienden van de nmbs ni.

En die treinen zijn zo vroeg dat ik tegen dan nog ni zat genoeg ben om op mijn bakkes te krijgen voor ne fristi!
Ge ziet maar bro, meer dan welkom. Tis ne toffe bende...en we kunnen eventueel den trein terug samen nemen. Ik zal voor 1 keer een oogje dichtknijpen als ge ne fristi pakt als ge komt opdagen ;)

Frieten in Gent allemaal ok, maar een bier tasting staat nog niet op poten Wss? Of was dit in combinatie met frituur / te weinig interesse in?

Frieten in Gent allemaal ok, maar een bier tasting staat nog niet op poten Wss? Of was dit in combinatie met frituur / te weinig interesse in?

Ik denk vooral moeilijker te combineren met de locatie van de frituur:
- Ofwel cafe De Hoeve (met dank aan @Tanuki_ voor de tip): vooral de klassieke trappisten op het menu, niet veel verrassende bieren
- Ofwel moet je 25-30 minuten rekenen met het openbaar vervoer om Gent zelf binnen te gaan of 40-45 minuten naar Hal 16

Ik ben er sowieso wel voor te vinden, als ik het maar op voorhand weet zodat ik met het openbaar vervoer kom.

Een mogelijkheid: frituur tolpoort op het neuseplein en dan te voet naar hal 16.
Ok lijkt me wel wat.

Want zo n verplaatsingen doen, voor velen toch niet bij de deur, voor gewoon een bak frieten, lijkt me wat te gek :woohoo:

Tenzij die desserrekes waar beffer het over heeft, ook op de menu staan natuurlijk :hurrr:

Laatst bewerkt:
die HAL 16 ziet er ook wel gezellig uit.
Voor mensen met het openbaar vervoer : Best afstappen aan Gent Dampoort dan.
Dan is het nog een 20 minuutjes wandelen of tram.

Laatst bewerkt:
die DOK 16 ziet er ook wel gezellig uit.
Voor mensen met het openbaar vervoer : Best afstappen aan Gent Dampoort dan.
Dan is het nog een 20 minuutjes wandelen of tram.
Met den oto en dan met aai zatte botten terug huiswaards gelijk nen echte man ja!

Wandelen, met den trein of tram, alé... Trump onwaardig!

@kinxton past 12/07 echt niet voor je?
Meerderheid lijkt voor deze te kiezen (3 tegen 5) , dus normaal gaan we steeds voor de meerderheid, maar had je er toch ook wel heel graag bij.

Kijk je ff of het echt niet mogelijk is voor je?

@kinxton past 12/07 echt niet voor je?
Meerderheid lijkt voor deze te kiezen (3 tegen 5) , dus normaal gaan we steeds voor de meerderheid, maar had je er toch ook wel heel graag bij.

Kijk je ff of het echt niet mogelijk is voor je?
Jawel, maar multi-vote kon toen nog niet.

Ik zie wel en pas me eventueel wel aan, voorlopig geen nieuwe vakantieplannen voor deze zomer, al kan dat wel nog veranderen...

well then it's a date !!

12/07 it is,
beginnen zowiezo met de frieterij zeker, om wat stevig te staan? :)

Wat dacht je van aan frituur Tolpoort tegen 17.00 uur? Is dit haalbaar voor iedereen? en daarna dus die HAL 16 en/of daarna nog iets moesten we ons daar nog niet voldaan voelen ?

Terug
Bovenaan