Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom melden de media dan dat ze nog open zijn? Als je failliet gaat moet je asap de site afsluiten.. Nu kan je als klant blijven kopen, en ontvang je niets…Webshop is gesloten
Waarom melden de media dan dat ze nog open zijn? Als je failliet gaat moet je asap de site afsluiten.. Nu kan je als klant blijven kopen, en ontvang je niets…
Dit dus.Toen de media vorige week berichtte over het faillissement was de webshop wel nog actief. Maar zoals reeds aangegeven is deze nu ook gesloten. Je kan geen enkel artikel meer in je winkelmandje steken. Dus klanten kunnen helemaal niets meer bestellen en niet ontvangen.
Ok, maar ik bestelde toen deze nog wél open was.. Ik en nog vele anderen verwachten dus nog wel hun artikel.Toen de media vorige week berichtte over het faillissement was de webshop wel nog actief. Maar zoals reeds aangegeven is deze nu ook gesloten. Je kan geen enkel artikel meer in je winkelmandje steken. Dus klanten kunnen helemaal niets meer bestellen en niet ontvangen.
Die gele Dax.De inboedel van het hoofdkantoor en de winkelvoorraden (kavels volgen nog) worden binnenkort online geveild:

Ik heb ook wel goeie herinneringen aan een winkel die de "Game Nation" heette. Maar daar vind ik dus echt niets van terug op het internet. Dat was DE gameshop in Genk voordat de Game Mania rond 2000 openging bij ons. Daar stonden aan de "toog" ook drie dikke CRT's met op één ervan oa een Saturn waarop ik dan van de uitbater Panzer Dragoon Saga mocht spelen op een memory card van de zaak. Dat was ook de winkel waar ik mn PS1 en N64 heb gehaald.

Kan je wat meer info geven aub ivm pre order?Ok, maar ik bestelde toen deze nog wél open was.. Ik en nog vele anderen verwachten dus nog wel hun artikel.
Ps; Net gebeld met de mensen van VH Auction en die hebben mij de nodige info gegeven hoe ik aan mijn pre-order geraak. Komt dus wel goed.
Als die nog niet op de veiling doen ze mss toch nog 1 keer open?En wat met de game stock ? Kwa games hebben die toch nog wat liggen ..
Zeker. Best contact opnemen met VH Auctions en die verwijzen je door naar waar je een mail mag sturen met alle info. Wel zo duidelijk mogelijk zijn en alles bewijzen (bestelbevestigingen, contact, etc.) mee doorsturen. Zij gaan dit bundelen en ons later contacteren. Was letterlijk de eerste die er voor belde, zei die kerel.Kan je wat meer info geven aub ivm pre order?
Ik vermoed het he, er zullen wellicht nog wel kleinere handelaars zijn.Waar kopen jullie nu fysieke exemplaren? Mediamarkt en Dreamland hebben zeker niet alle nieuwe releases in huis. Is online de enige mogelijkheid?
Ik vermoed het he, er zullen wellicht nog wel kleinere handelaars zijn.
Toen ik nog in GM Gent werkte (meer dan 10 jaar geleden) was er onder andere een winkeltje in Zelzate waar onze klanten over spraken, maar ik weet de naam niet meer en of die nog bestaat.
En ookal kreeg je voor tweedehands niet veel bij game mania, dat verhaal zal nu ook helemaal voorbij zijn.
Denk niet dat je nog op veel andere plaatsen kan binnenstappen kan om iets gebruikt in te leveren en iets anders te kopen.
Is die ni beginnen zingen ? Was er al aan bezig toen hij z'n winkel hadJe hebt op de L’obcede in Zelzate, die is ook al een tijdje gesloten.

Ja idd ik vind een nieuws artikel waarin staat dat die sinds dan wel verhuist is naar een locatie voor online verkoop en afhaling.Je hebt op de L’obcede in Zelzate, die is ook al een tijdje gesloten.