Vanavond om 20.00u de openingsshow.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de laatste geruchten zou het de Indiana Jones-game zijn die naar PS5 komt en niet Forza Horizon.Veel studio's hebben al bevestigd aanwezig te zijn.
Verder ook tal van nieuwe games, waaronder de nieuwe van Tarsier Studios (Little Nightmares), een nieuwe Genki Racing, en mogelijks Dying Light 3.
- Death Stranding 2
- Dune Awakening
- Indiana Jones
- inZOI
- Crimson Desert
- Kingdom Come 2
- Lost Records
- Monster Hunter Wilds
- Sid Meier’s Civilization 7
En er zijn sterke geruchten dat Microsoft Flight Simulator en Forza Horizon voor PS5 zal aankondigen.
Persoonlijk vind ik dat niet erg, op xbox exclusieve titels kan ik op 1 hand tellen.Ondanks dat het aanbod van exclusieve games op de Xbox series X flauw is hoop ik toch dat ze niet op de PlayStation uitkomen. Als die geruchten toch zouden kloppen/uitkomen dan denk ik dat dit wel eens de laatste generatie xbox console kan zijn. Dan zie ik ze nog puur paar games maken en uitbrengen voor diverse systemen. Beetje zoals Sega gedaan heeft.
Heb idd ook ergens opgevangen dat Indy een timed exclusive zou zijn en ergens halverwege 2025 naar PS5 zou komen.Volgens de laatste geruchten zou het de Indiana Jones-game zijn die naar PS5 komt en niet Forza Horizon.
Hmm, dan moet ik misschien toch geen Xbox kopen (als de game de moeite is weliswaar).Volgens de laatste geruchten zou het de Indiana Jones-game zijn die naar PS5 komt en niet Forza Horizon.
Nee nee, sws ook wel benieuwd wat ze allemaal gaan laten zien en aankondigen.