gamescom 2024 | 20-25 augustus

Veel studio's hebben al bevestigd aanwezig te zijn.
  • Death Stranding 2
  • Dune Awakening
  • Indiana Jones
  • inZOI
  • Crimson Desert
  • Kingdom Come 2
  • Lost Records
  • Monster Hunter Wilds
  • Sid Meier’s Civilization 7
Verder ook tal van nieuwe games, waaronder de nieuwe van Tarsier Studios (Little Nightmares), een nieuwe Genki Racing, en mogelijks Dying Light 3.
En er zijn sterke geruchten dat Microsoft Flight Simulator en Forza Horizon voor PS5 zal aankondigen.

Laatst bewerkt:
Veel studio's hebben al bevestigd aanwezig te zijn.
  • Death Stranding 2
  • Dune Awakening
  • Indiana Jones
  • inZOI
  • Crimson Desert
  • Kingdom Come 2
  • Lost Records
  • Monster Hunter Wilds
  • Sid Meier’s Civilization 7
Verder ook tal van nieuwe games, waaronder de nieuwe van Tarsier Studios (Little Nightmares), een nieuwe Genki Racing, en mogelijks Dying Light 3.
En er zijn sterke geruchten dat Microsoft Flight Simulator en Forza Horizon voor PS5 zal aankondigen.

Volgens de laatste geruchten zou het de Indiana Jones-game zijn die naar PS5 komt en niet Forza Horizon.

Ondanks dat het aanbod van exclusieve games op de Xbox series X flauw is hoop ik toch dat ze niet op de PlayStation uitkomen. Als die geruchten toch zouden kloppen/uitkomen dan denk ik dat dit wel eens de laatste generatie xbox console kan zijn. Dan zie ik ze nog puur paar games maken en uitbrengen voor diverse systemen. Beetje zoals Sega gedaan heeft.

Ben toch benieuwd, hoop op een paar verrassingen zoals vroeger, iets dat je totaal niet zag aankomen of niet wist dat je het 'nodig' had.
Die '...oh... one more thing'.

Ondanks dat het aanbod van exclusieve games op de Xbox series X flauw is hoop ik toch dat ze niet op de PlayStation uitkomen. Als die geruchten toch zouden kloppen/uitkomen dan denk ik dat dit wel eens de laatste generatie xbox console kan zijn. Dan zie ik ze nog puur paar games maken en uitbrengen voor diverse systemen. Beetje zoals Sega gedaan heeft.
Persoonlijk vind ik dat niet erg, op xbox exclusieve titels kan ik op 1 hand tellen.
Vroeger wast xbox kopen game uitspelen en weer verkopen

Volgens de laatste geruchten zou het de Indiana Jones-game zijn die naar PS5 komt en niet Forza Horizon.
Hmm, dan moet ik misschien toch geen Xbox kopen (als de game de moeite is weliswaar).

FH5 al gespeeld op pc, die games zijn sowieso de moeite maar ga ik niet nog eens spelen.

Ik ben hier eigenlijk gewoon voor Kingdom Come 2 :ROFLMAO: Nee nee, sws ook wel benieuwd wat ze allemaal gaan laten zien en aankondigen.

Terug
Bovenaan