Gears of War: Reloaded

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
gears.png

release: 26 augustus 2025
genre: shooter
dev: The Coalition

Voor het eerst ook op PlayStation.

Originally released in 2006, Gears of War: Reloaded brings the full experience forward once again — enhanced for the latest hardware across multiple platforms, introducing the Gears of War franchise to a new generation of players.

Gears of War: Reloaded includes the full breadth of content from the Gears of War: Ultimate Edition, delivering the most complete version of the original game to date. Players will gain immediate access to all post-launch downloadable content at no additional cost — this includes the bonus Campaign act, all multiplayer maps and modes, and a full roster of classic characters and cosmetics unlockable through progression.

Gears of War: Reloaded is built for shared play — whether you’re teaming up in split-screen or jumping online. The Campaign supports two-player co-op, and Versus Multiplayer allows up to 8 players. With cross-play across all platforms, you and your friends can squad up no matter where you play — no Microsoft account required.

Laatst bewerkt:
Geen trilogie dus, enkel de eerste game.

Gratis upgrade als je vóór vandaag al een digitale Ultimate Edition had. En uiteraard ook op Game Pass.

As a token of our gratitude to longtime fans, Gears of War: Reloaded will be a free upgrade for players who purchased the digital version of Gears of War: Ultimate Edition prior to today’s announcement. (Must have purchased a digital version of Gears of War: Ultimate Edition prior to 16:00 UTC on May 5, 2025. A code for Gears of War: Reloaded will be delivered prior to launch of the game via a direct message to eligible Xbox accounts.)

And for Game Pass Ultimate and PC Game Pass members, Gears of War: Reloaded will be available as part of the Game Pass library at launch.

:rolleyes: ik heb ze allemaal fysiek op xbox dus de gratis update is noppes voor mij dan? Boooooo

Huh? Geen remake? Die eerste game heeft toch al een volledige remastered versie gehad??? 🤔
Wat hebben ze dan nu extra gedaan, buiten releasen op Playstation??

Huh? Geen remake? Die eerste game heeft toch al een volledige remastered versie gehad??? 🤔
Wat hebben ze dan nu extra gedaan, buiten releasen op Playstation??
Is dat niet genoeg ? Dat ziet er grafisch echt goed uit.
Ik hoop dat Sony dit ook gaat doen met bv Ratchet and Clank op xbox.

Nu nog Halo naar PS5 en het is compleet. Wie had dat ooit verwacht 10 jaar geleden. Gears of war op PS5

2 GOW's op PS. Dat wordt verwarrend.

De 1e ondertijd nog gespeeld tijdens een korte overloop-periode. Was toen best een goed spel.

Ik niet alvast, exclusivititeit betekent eigenlijk ....
Niets meer
Voor Microsoft niet nee. Zij zijn nu gewoon de grootste publisher op de markt. Consoles verkopen doen ze toch niet meer, dat is duidelijk. Dankzij Playstation halen ze heel veel geld binnen. En terwijl kunnen ze (proberen) gamepass te laten groeien. Want alleen van gamepass gaan ze niet rijk worden. In tegendeel op dit moment... Sony ga je niet snel games zien uitbrengen op xbox. Buiten dan bungie games/live service games...

Ik besef en begrijp dat de jongere generatie meer voor pc zal gaan. Maar ik blijf echt een console gamer. Als ik ze alledrie heb moeten aanschaffen, maakt me niets meer uit. Volgend jaar 01 jul 26 is mijn wettelijke pensioendatum, ik ga dan eens kijken voor een gaming room, genieten van mijn consoles, mijn honden, mijn vriendin,... Niets moet nog.....

Ik besef en begrijp dat de jongere generatie meer voor pc zal gaan. Maar ik blijf echt een console gamer. Als ik ze alledrie heb moeten aanschaffen, maakt me niets meer uit. Volgend jaar 01 jul 26 is mijn wettelijke pensioendatum, ik ga dan eens kijken voor een gaming room, genieten van mijn consoles, mijn honden, mijn vriendin,... Niets moet nog.....
7a1l4n.png

Nog te lang te gaan hier.
Teveel games, te weinig tijd.

7a1l4n.png

Nog te lang te gaan hier.
Teveel games, te weinig tijd.
Het gaat sneller dan je beseft en je moet de leeftijd met de daarbij gepaarde ongemakken erbij nemen

Nu ik ga niet echt stoppen met werken maar gewoon iets minder

Er zijn inderdaad teveel games en te weinig tijd

Terug
Bovenaan