Gedaan met reclame doorspoelen

Wie moet het anders betalen? Jij werkt toch ook niet gratis?
Deels eens, gezien we al kabelkosten en abonnementskosten betalen voor tv aan Telenet en Proximus.

Netflix is een eenmalige kost voor alles, ik zou verwachten van mijn Telenet Classic TV dat die ook alles inbegrepen heeft zonder mij te verplichten reclame te zien.

Op zich heb ik niet echt iets tegen gans het concept van "reclame", maar ze mogen verdikke wel es de kwaliteit/variatie ervan dringend verhogen...

Quasi elk reclameblok de full versie van ":music: ... de servietten zijn vuil ... :music:" zijt ge na een paar dagen/weken wel meer dan spuugzat (gelukkig zijn het nu de schorten die vuil zijn e)... :angry:
Vooral als de hond hier net op die reclame telkens begint te janken en springen voor de tv. Zelfs het geluid op voorhand muten heeft geen zin omdat hij het filmpje al zo goed kent. 😩

Vooral dit. Als het niveau zo bedroevend laag blijft zie ik mij genoodzaakt om huizen met een verisure alarmsysteem te gaan leegplunderen.
Hoe beter de reclame, hoe duurder, hoe minder die opbrengt voor de adverteerder, hoe vaker die moet afgespeeld worden om z'n geld terug te verdienen. Dus hoe beter de reclame, hoe meer reclame.

Deels eens, gezien we al kabelkosten en abonnementskosten betalen voor tv aan Telenet en Proximus.

Netflix is een eenmalige kost voor alles, ik zou verwachten van mijn Telenet Classic TV dat die ook alles inbegrepen heeft zonder mij te verplichten reclame te zien.
Het probleem is dat je dat niet kunt/wilt betalen. Jij misschien wel, maar de interesse zou redelijk laag liggen door de hoge kost.

Voor mij is het simpel en hopelijk volgen velen, als,dit effektief word zeg ik mijn tv abonnement op en digicorder retour Telenet, hetgeen ik nog wil zien van de commerciële zenders kijk ik via vrt nu of vtm go en dan slik ik de reclame wel, voor het geld dat ik dan uitspaar en al jaren ophoest voor digitaal abo en digicorder komen er streaming zenders in de plaats zoals prime, Disney+ etc … Streamz (en spijtig genoeg HBO) komt er nooit in want Telenet verdient hier aan, vaste lijn die al jaren zeer weinig gebruikt wordt zeggen we ook op, blijft enkel internet over. Zo, nu hebben ze echt veel gewonnen de zenders en de providers. Ook opvallend is dat Telenet weer haantje de voorste is ….

Laatst bewerkt:
Reclameblokken in opnames doorspoelen zal voor alle duidelijkheid wel nog steeds gaan. Er komt voor ge een opname begint te kijken nu een extra minuut reclame die niet doorgespoeld kan worden. Het is dus minder drastisch dan de ontstane heisa rond dit nieuws doet uitschijnen.

Jullie begrijpen het toch verkeerd hoor

Wie gebruikmaakt van Terugkijk TV (waarbij programma’s tot zeven dagen terug opgevraagd kunnen worden) kan voortaan ook de reclame in het programma niet doorspoelen. Dat was al het geval bij de DPG-zenders, en voortaan ook voor de SBS-zenders. De inhoud van het programma kan wel doorgespoeld worden.

Op de radio sprak men in een interview over het "herstellen" van het verdienmodel van reclame. Ook wel weigeren om te innoveren genaamd. De tijden veranderen en mensen beseffen nu eenmaal des te meer dat het redelijk ranzig is om in de schaarse vrije tijd die mensen hebben hen ertoe te dwingen kwartieren vol reclame te zitten kijken.

En vanaf volgend jaar dan een verplichte minuut kijken van de reclameblokken tussen het programma, want de mensen zijn het nu toch al gewoon.

De trend is gezet.

Bij vtmgo moet/moest ik telkens mijn adblocker afzetten, anders wilt het niet beginnen, geen idee van de rest.
Is ook de enigste site van al de Vlaamse zenders die soms moeilijk doet hier. De rest werkt wel met een blocker, allez ze kunnen natuurlijk al geüpdatet zijn ondertussen. Kat en muis. 😛

2004527266.png
7 dagen "gratis" terugkijk tv.
op voorwaarde dat ge eerst 12 euro per maand betaald. :D

Ga hier ook mijn TV opzeggen, hebben enkle de flow genomen voor de play zenders, maar gezien dar toch enkel bagger op wrdt uitgezonden laat ik ze wel aan me voorbijgaan.

Als ze mijn clicks willen moeten ze maar een app voorzien, want das bewust dat Telenet geen app voorziet voor hun zenders.

Hoe beter de reclame, hoe duurder, hoe minder die opbrengt voor de adverteerder, hoe vaker die moet afgespeeld worden om z'n geld terug te verdienen. Dus hoe beter de reclame, hoe meer reclame.
Het gaat me niet zozeer over goeie reclame (goed zoals reclame waar je mee kan lachen, halve films etc.) maar eerder gewoon een beetje op maat van de interesses van het doelpubliek. Bijv geen reclame voor een busreis naar benidorm bij kinderprogramma's. En ook niet 36 keer op een uur dezelfde reclame voor product x.

Nog geen app neen. Zelfs Chromecast-ondersteuning is er niet op mobiel, via desktop kunt ge wel uw Chrome-tabblad casten.

Ik vind die optie helaas niet terug (om live tv te kijken).

Zoals ik in een andere thread al zei: ik kijk alleen nog "live" naar De Mol, en begin ook meer en meer te beseffen dat daarvoor €180 betalen gewoon gestoord is. Kan beter dan cable cutten en bij iemand anders gaan kijken of eventueel nog via de website casten naar m'n televisie.

Ik vind die optie helaas niet terug (om live tv te kijken).

Zoals ik in een andere thread al zei: ik kijk alleen nog "live" naar De Mol, en begin ook meer en meer te beseffen dat daarvoor €180 betalen gewoon gestoord is. Kan beter dan cable cutten en bij iemand anders gaan kijken of eventueel nog via de website casten naar m'n televisie.
Ik denk dat hun programma's pas online komen als ze uitgezonden geweest zijn. Toch zeker 'de kleppers' als de mol.

7 dagen "gratis" terugkijk tv.
op voorwaarde dat ge eerst 12 euro per maand betaald.
Tenzij dat ze bedoelen dat het vanaf nu wel helemaal gratis is, met als enige drawback dat je met die reclame zit.
Zou op zich nog wel acceptabel zijn als alternatief, ofwel betalen per maand ofwel reclame slikken...

Ik denk dat sommige reacties toch inderdaad overdreven zijn.
Ik ben ook wel iemand die 15minuten later begint te kijken of iets opneemt om alle reclames te kunnen doorspoelen maar voor die 1 minuut in het begin ga ik echt niet wakker van liggen.
Dat ze het gaan uitbreiden zit er natuurlijk wel dik in, maar dat zien we dan wel weer.

En eigenlijk krijg je er terugkijk tv als extra bij als ik het goed begrijp, dus moest je eens iets over het hoofd gezien hebben kan je het wel nog bekijken zonder extra kost?

Terug
Bovenaan