Gedaan met reclame doorspoelen

Ik denk dat sommige reacties toch inderdaad overdreven zijn.
Ik ben ook wel iemand die 15minuten later begint te kijken of iets opneemt om alle reclames te kunnen doorspoelen maar voor die 1 minuut in het begin ga ik echt niet wakker van liggen.
Dat ze het gaan uitbreiden zit er natuurlijk wel dik in, maar dat zien we dan wel weer.

En eigenlijk krijg je er terugkijk tv als extra bij als ik het goed begrijp, dus moest je eens iets over het hoofd gezien hebben kan je het wel nog bekijken zonder extra kost?

Yep, al zat dat nu sowieso al wel inbegrepen bij een deel abonnementen denk ik (bij dat van mij alleszins toch)?
Let op, dit is wel niet altijd voor alle programma's van toepassing. Vooral bij films en buitenlandse series is die terugkijkoptie geregeld niet aanwezig ivm rechten.

Ik vind die optie helaas niet terug (om live tv te kijken).

Zoals ik in een andere thread al zei: ik kijk alleen nog "live" naar De Mol, en begin ook meer en meer te beseffen dat daarvoor €180 betalen gewoon gestoord is. Kan beter dan cable cutten en bij iemand anders gaan kijken of eventueel nog via de website casten naar m'n televisie.
Live kijken via hun site gaat inderdaad niet. Enkel bij Champions League voetbal voorzien ze een livestream.
Programma als De Mol komt meestal wel heel snel online.

7 dagen "gratis" terugkijk tv.
op voorwaarde dat ge eerst 12 euro per maand betaald. :D
Tv flow kost 10 euro de maand en daar zit terugkijk tv bij.

Gewoon belachelijk naar de mensen die geen digicorder(en dus minder betalen). Die kunnen enkel uitgesteld kijken en zijn verplicht alle reclame te kijken terwijl iemand met een digicorder het kan opnemen en maar 1min reclame moet bekijken.

Achja, digitale tv gaat toch sowieso uitsterven, dit gaat het alleen maar versnellen.

Enige waarom ik telenet heb is voor play sports. Op tablet of gsm de hele tijd zitten zoeken voor een deftige stream daar krijg ik het van.
Tenzij iemand tips heeft die op apple tv/ps4/samsung qled werken?

Tenzij dat ze bedoelen dat het vanaf nu wel helemaal gratis is, met als enige drawback dat je met die reclame zit.
Zou op zich nog wel acceptabel zijn als alternatief, ofwel betalen per maand ofwel reclame slikken...

Niet volgens hun site. Je moet er nog altijd streamz hebben.

Ik heb er geen probleem mee om een minuutje reclame niet te kunnen doorspoelen als ze daarmee inkomsten hebben.
Het feit dat ze De Redders uitzenden, is toch wel een teken dat ze zonder geld zaten.

Het lijkt er op dat je er rond kan gaan met de CI+ module, aangezien er heel weinig mensen dat gaan gebruiken. Het uitrolplan gaat voorlopig van de nieuwste generatie Digicorders tot de oudst nog actieve.

Ik vraag me af of je er rond kan door de Ethernet eruit te trekken maar mss is de opname automatisch al met de reclame erbij.

En als je in stukjes kijkt, wat zou dat dan geven. Elke start opnieuw die minuut reclame?

Ach ja, was een kwestie van tijd. Dat reclame niet meer kon doorgespoeld worden, werd al jaren verwacht.

De vraag is alleen of het bij dat verplichte minuutje gaat blijven. Dat is nog niet onoverkomelijk, maar als dat later ook zo wordt voor de langere blokken tussenin... Dan zijn we gejost.

Hier wordt toch nogal gezaagd en geklaagd hoor. Het gaat om 1 minuut aan het begin van een programma, dus niet tijdens het programma. Reclame is nu eenmaal het verdienmodel van tv-zenders he. Als je daar niet aan mee wil doen, kijk dan geen tv.

Als ge ergens over klaagt, pak dan op die man op het nieuws die 1 of andere zever kwam verkopen over "iedereen een beetje VS sommigen heel veel", want zo werkt reclame al helemaal niet...

Reclame hoort er nu eenmaal bij. Ik heb mij echt al neergelegd dat YouTube reclame door mijn strot duwt, dat Telenet die nu ook doet is een logisch gevolg.
Een non-issue waar weer te veel commotie rond wordt gemaakt.
Je hoeft niet te kijken naar die minuut, gebruik hem om hier een hoogstaande post neer te pennen.

Terug
Bovenaan