Gemeenteraadsverkiezingen

Voor wie stem jij met de gemeenteraadsverkiezingen?

• N-VA

Stemmen: 66 19,7%
  • Vlaams Belang

Stemmen: 46 13,7%
  • CD&V

Stemmen: 34 10,1%
  • Vooruit

Stemmen: 17 5,1%
  • O-VLD

Stemmen: 15 4,5%
  • Groen

Stemmen: 40 11,9%
  • PVDA

Stemmen: 5 1,5%
  • Lokale lijst

Stemmen: 44 13,1%
  • Onbeslist

Stemmen: 26 7,8%
  • Ik ga niet stemmen

Stemmen: 42 12,5%
  • Ik mag nog niet stemmen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    335
Niet helemaal op de juiste plek, maar de verkiezing van Lien Van de Kelder als schepen is toch tenenkrommende journalistiek.

"De actrice" of godbetert "de thuis actrice" Als vermelding in de pers... Die heeft al 10y niet meer geacteerd en al 15y niet meer in thuis gezeten.

Weet niet iedereen dat die jaren bij Vandelanotte gewerkt heeft en al jaren een eigen advocaten kantoor heeft?

Ik heb geen speciale interesse of liefde voor Lien, maar de berichtgeving moet wel een beetje serieus blijven... :laugh: nu is het precies of ze hebben daar een random actrice op een stoel gezet...

HLN spant de kroon uiteraard. Hoe lang blijf je "thuisactrice"? 15y? 20y? In dat geval ben ik nog "cantusfan" of "single student"...

Vooruit heeft zijn nieuwe schepenen in Antwerpen benoemd. Oud-burgemeester Patrick Janssens maakt een comeback als schepen van Wonen en Stadsontwikkeling. Karim Bachar krijgt de verantwoordelijkheid over Leefmilieu, Jeugd en Samenlevingsopbouw. Thuis-actrice Lien Van de Kelder neemt de rol op zich van schepen van Cultuur, Werk, Gelijke Kansen en Ontwikkelingssamenwerking. "Ik ben heel blij dat Patrick Janssens een soort mentorfiguur voor mij kan zijn", is haar reactie.
Heeft ze dat kantoor nog? Denk van niet

Dus haar langste professionele carrière is weldegelijk actrice (in 2017 nog in Familie)

De politie zal “controleren en verbaliseren” als je in Antwerpen sneller dan 25 km/u fietst, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan

Gaat het Antwerps stadsbestuur nu echt niet afdwingbare afwijkingen op de Wegcode blijven verzinnen en hoe is dit goed bestuur?

Case closed.
Een zelf uitgevonden bord dat dan nog eens de foute vorm en kleur heeft, bovendien staat het op die foto in het artikel nog eens aan de foute kant ook. Geen enkele rechtbank zal die boete bij betwisting laten betalen. De stad mag dan nog eens opdraaien voor alle gerechtskosten en dus gaat de kost hiervan nog hoger oplopen dan de aanschaf van die borden die nergens op slaan.

De politie zal “controleren en verbaliseren” als je in Antwerpen sneller dan 25 km/u fietst, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan

Gaat het Antwerps stadsbestuur nu echt niet afdwingbare afwijkingen op de Wegcode blijven verzinnen en hoe is dit goed bestuur?

Case closed.
Ze handhaven hun zone 30’s nog niet, die zijn er eerder pro forma. En dit zouden ze dan wel gaan controleren?

De verplichting om brommers en speedpedelecs (in se brommers met pedalen) van het fietspad te halen kan ik wel toejuichen.

Het vervolg

Voorzitter beweert enkel de kieslijsten gebruikt te hebben en alle leden die hij aangeschreven heeft persoonlijk kent en hun gegevens heeft opgezocht in de kieslijsten.

Hoewel ik zeker ben dat deze uitleg voor veel volk wel zal kloppen, geloof ik nooit dat dit bij mij is. Ik heb een lidmaatschap bij de club eigenlijk puur voor de verzekering en omdat ze wel een goede werking hebben. Maar ik ben nog nooit naar een clubbijeenkomst geweest, nooit samen gaan lopen, ene mee gaan drinken ofzo.

Ik heb de persoon een paar keer van ver gezien, maar nog nooit iets tegen hem gezegd.
Ga wachten tot morgen om te antwoorden.
ik heb een bemiddelingspoging opgestart bij de gegevens beschermingsautoriteit. Hij heeft zich in veel bochten gewrongen om toch proberen aan te tonen dat hij geen fout heeft gemaakt.

Hierdoor besloten om een klachtenprocedure op te starten om op deze manier een uitspraak te krijgen dat hij wel degelijk fouten heeft gemaakt.

Bijkomend dit weekend een email van hem ontvangen om eens rond de tafel te zitten. Na 4 maanden begot. Ik heb al laten weten dat ik met plezier een gesprek wil aangaan.

ik heb een bemiddelingspoging opgestart bij de gegevens beschermingsautoriteit. Hij heeft zich in veel bochten gewrongen om toch proberen aan te tonen dat hij geen fout heeft gemaakt.

Hierdoor besloten om een klachtenprocedure op te starten om op deze manier een uitspraak te krijgen dat hij wel degelijk fouten heeft gemaakt.

Bijkomend dit weekend een email van hem ontvangen om eens rond de tafel te zitten. Na 4 maanden begot. Ik heb al laten weten dat ik met plezier een gesprek wil aangaan.
Wat verwacht je te halen uit dat gesprek?
Ja sorry ik heb je gegeven onterecht gebruikt. Laat je ajb de klacht vallen?

Wat verwacht je te halen uit dat gesprek?
Ja sorry ik heb je gegeven onterecht gebruikt. Laat je ajb de klacht vallen?
Eigenlijk verwacht ik een publieke verontschuldiging. Zowel in zijn functie als voorzitter binnen de club alsook als gemeenteraadslid binnen de stad.

Of ik het ga krijgen is een andere zaak.

Eigenlijk verwacht ik een publieke verontschuldiging. Zowel in zijn functie als voorzitter binnen de club alsook als gemeenteraadslid binnen de stad.

Of ik het ga krijgen is een andere zaak.

Applaus voor je principes.

Ik vermoed dat ik de joggingclub ken, heb de brief in kwestie zelf ook gehad (maar rechtstreeks verticaal geklasseerd in de papierbak).

Maar en ik ga het bewust openlijk beperkt houden: gemeentepolitiek is een lelijk ding, in m'n jonge(re) jaren had ik wellicht hetzelfde gedaan, nu niet meer... ik ga de verhalen niet openlijk posten, maar 't is een gemeente/stad waar er wat mij betreft zéér weinig goede keuzes zijn, om niet te zeggen géén ten opzichte van de beleidspartijen, en vriendjespolitiek wel degelijk nog een stevige factor kan spelen als je bepaalde zaken gedaan moet krijgen (of dat je kan worden tegengewerkt). Ik ben gelukkig een kleine vis, dus weinig last van.

Terug
Bovenaan