SomeDude
Banned
Heeft ze dat kantoor nog? Denk van nietNiet helemaal op de juiste plek, maar de verkiezing van Lien Van de Kelder als schepen is toch tenenkrommende journalistiek.
"De actrice" of godbetert "de thuis actrice" Als vermelding in de pers... Die heeft al 10y niet meer geacteerd en al 15y niet meer in thuis gezeten.
Weet niet iedereen dat die jaren bij Vandelanotte gewerkt heeft en al jaren een eigen advocaten kantoor heeft?
Ik heb geen speciale interesse of liefde voor Lien, maar de berichtgeving moet wel een beetje serieus blijven...nu is het precies of ze hebben daar een random actrice op een stoel gezet...
HLN spant de kroon uiteraard. Hoe lang blijf je "thuisactrice"? 15y? 20y? In dat geval ben ik nog "cantusfan" of "single student"...
Vooruit heeft zijn nieuwe schepenen in Antwerpen benoemd. Oud-burgemeester Patrick Janssens maakt een comeback als schepen van Wonen en Stadsontwikkeling. Karim Bachar krijgt de verantwoordelijkheid over Leefmilieu, Jeugd en Samenlevingsopbouw. Thuis-actrice Lien Van de Kelder neemt de rol op zich van schepen van Cultuur, Werk, Gelijke Kansen en Ontwikkelingssamenwerking. "Ik ben heel blij dat Patrick Janssens een soort mentorfiguur voor mij kan zijn", is haar reactie.
Dus haar langste professionele carrière is weldegelijk actrice (in 2017 nog in Familie)
nu is het precies of ze hebben daar een random actrice op een stoel gezet...