Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Bij gemeenteraadsverkiezingen is er een andere variant op het stelsel-d'hondt wat in het voordeel van de grotere lijsten werkt.Conner haalt het net niet in Sint-Niklaas
Zetelverdeling is toch ook soms raar: 40% van de stemmen maar wel meerderheid in zetels![]()
Dan nog komaan 4/10 maar wel alle macht is toch een schandeBij gemeenteraadsverkiezingen is er een andere variant op het stelsel-d'hondt wat in het voordeel van de grotere lijsten werkt.
godver dat kost mij nen bak orval!Eerste uitslag Ninove is binnen. 50,8% voor Forza.
Benieuwd of de pvda in Zelzate ook stand zal kunnen houdenSlik , die eerste uitslag in Antwerpen. Drama incoming voor Bart.

Als de anderen verdeeld zijn kan dat. Als beiden bijna even groot zijn is er geen groot verschil in zetels.Dan nog komaan 4/10 maar wel alle macht is toch een schande
VB 10% erbij in DenderleeuwEerste uitslag Ninove is binnen. 50,8% voor Forza.
De mensen met verstand wss welIk begin me zorgen te maken over Antwerpen![]()
heeft iedereen daar uit schrik op N-VA gestemd?
Zorgen maken om het feit dat mensen hebben gestemd om geen extreme partij aan de macht te hebben? Vreemde redenering.Ik begin me zorgen te maken over Antwerpen![]()
heeft iedereen daar uit schrik op N-VA gestemd?
Ik had graag een verzwakt N-VA gezien met meer macht naar Vooruit en evt. Groen in coalitie, ja. Niet nog meer alleenheerschappij en PS-achtige toestanden.Zorgen maken om het feit dat mensen hebben gestemd om geen extreme partij aan de macht te hebben? Vreemde redenering.
Like it or not maar wat natuurlijk ook in Bartje zijn voordeel speelt is dat je hem bij nieuwe winst in Antwerpen een sterk mandaat geeft om verder te gaan met de federale onderhandelingen.Ik had graag een verzwakt N-VA gezien met meer macht naar Vooruit en evt. Groen in coalitie, ja. Niet nog meer alleenheerschappij en PS-achtige toestanden.
waarom zou hij federaal niet meer willen meewerken? Ik snap de link niet hoor.Like it or not maar wat natuurlijk ook in Bartje zijn voordeel speelt is dat je hem bij nieuwe winst in Antwerpen een sterk mandaat geeft om verder te gaan met de federale overheid.
Wat als Bartje zijne sjerp verliest? Wil hij de federale blokkering dan nog komen depaneren? In theorie staan deze verkiezingen daar los van maar laten we eerlijk zijn: In praktijk absoluut niet.
Omdat een (zware) afstraffing in uw eigen gemeente u de zin ontneemt om ook federaal nog met frisse moed er terug aan te beginnen.waarom zou hij federaal niet meer willen meewerken? Ik snap de link niet hoor.