Op die manier kan ik de denkwijze wel snappen.Als mensen de moeite niet doen om hun buurt te leren kennen , wat kan hen de politiek dan nog schelen, laat staan gemeentepolitiek. Dan stuur je uw kat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op die manier kan ik de denkwijze wel snappen.Als mensen de moeite niet doen om hun buurt te leren kennen , wat kan hen de politiek dan nog schelen, laat staan gemeentepolitiek. Dan stuur je uw kat.
Ik heb schoonfamilie die al de laatste jaren zaagt dat ze kwaad zijn op het huidige stadsbestuur voor schillende keuzes maar als ik ze dan vroeg of ze gaan stemmen zeiden ze van niet. Dank denk ik ook maar dat ze niet moeten zagen als ik in het vervolg op bezoek ben.Ik blijf er wel bij: als je nu niet gaat stemmen moet je de komende zes jaar niet klagen en zagen over het gemeentebeleid.
Dan hoop ik wel dat zijn partij zonder de pvda nog durft soortgelijke maatregelen te nemen zoals ze namen in Zelzate in andere gemeentes.Goed om te zien dat Conner duidelijk heeft gesteld dat Vooruit nergens in zee zal gaan met extreme partijen, hopelijk houdt hij woord.
De jongere generatie is gewoon minder geïnteresseerd in politiek en ze brengen minder de moeite op om nog maar te gaan stemmen. Bij het Brexit referendum was dit ook zo, de jonge generatie was amper gaan stemmen.Imo vind ik het wel frapant dat jongeren eerder zouden nalaten om te gaan stemmen terwijl er overal kritiek is dat er te weinig aandacht is voor jongeren. Dat is toch als jongere nog meer in uw voet schieten.
Akkoord maar hoe in godsnaam gelooft men dan dat men met u rekening zal houden. Als je altijd regen uw vrouw zegt van kies maar kan je toch ook niet klagen dat de keuzes u niet aanstaan.De jongere generatie is gewoon minder geïnteresseerd in politiek en ze brengen minder de moeite op om nog maar te gaan stemmen. Bij het Brexit referendum was dit ook zo, de jonge generatie was amper gaan stemmen.
Anderzijds zeggen die mensen dan "het is hier goed genoeg, er moet niets veranderen". Dus zouden ze beter gaan stemmen op de huidige burgemeester.Als mensen de moeite niet doen om hun buurt te leren kennen , wat kan hen de politiek dan nog schelen, laat staan gemeentepolitiek. Dan stuur je uw kat.
Die 70% moet achteraf niet gaan zagen.Meldingen van opkomsten van slechts in de 30%![]()
Hasselt blijkbaar maar 1 op 4Meldingen van opkomsten van slechts in de 30%![]()
Dat is idd weinig maar heel de provincie Antwerpen (op Lier, Nijlen, Berlaar en Heist-op-den-Berg na) stemt digitaal dus nog wel tijd tot 15u.Anekdotisch, dus voor wat het waard is: bureau in een gemeente in het noorden van Antwerpen, zit momenteel nog niet aan de helft van de stemmers van iedereen die stemgerechtigd is.