Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sebiet Jos D'haese als reactie met een hamer en sikkel!Bartje, zo nen adelaar voor u uitdragen... was dat wel een goed idee?
Maak niet de vergissing dat klagers de grote meerderheid zijn.Buh, ik hoor het merendeel klagen in m'n gemeente en dan haalt Team Burgemeester nog 44,6%. Naar het schijnt, althans in mijn stembureau, amper jongeren geweest. Ik werd quasi aangeklampt, toch te triestig voor woorden.
Is toch gewoon verder spelend op het kiezen tussen Rome en Moskou-riedeltje van de afgelopen weken/maanden?Bwa, hij heeft iets met het Romeinse rijk.
Dat weten we al even
Bwa, hij heeft iets met het Romeinse rijk.
Dat weten we al even
Inderdaad, de zogenaamde fijnmazige stemresultaten.57% is het laagste dat ik zag.
Gedurende de dag trouwens gehoord dat politieke partijen in de loop van de week kunnen opvragen hoe de stemverdeling zat per straat…
Vroeger was dit per bureau dacht ik.
Info kwam van iemand van kieszaken
daar is veel tamtam rond gemaakt door rechtsgezinden, maar 't was altijd duidelijk dat dat in Vlaanderen een marginale partij zou zijn. valt niet veel over te zeggen.Het is precies stil rond Ahidar.
Geen potten gebroken, inderdaad. "Een moslimpartij" oprichten lijkt ook eenvoudiger dan het is. Een succesvolle islamitische partij zou het stedelijke landschap wel serieus kunnen veranderen. Beeld je PVDA, Groen of Vooruit eens in met enkel autochtone stemmen?Het is precies stil rond Ahidar.