JanusDR
Well-known member
Ik denk integendeel. Het eerste wat ik toen zei, is dat die uitschuiver Vooruit massaal stemmen zou opleveren.Over alle verkiezingen heen is Vooruit mss wel de grote winnaar van de verkiezingen - mocht Rousseau geen uitschuivers gemaakt hebben had het wellicht nog beter gekund.
Een goede oplossing voor Gent is dus: meer NVA stemmen.Vlaams geld (dus van ALLE Vlamingen) dat niet terugvloeit naar de bevolking waar de noden het hoogst zijn, maar dat terugvloeit naar die specifieke gemeenten op basis van de overeenstemming tussen partijpolitieke kleur van het gemeentebestuur en de partijpolitieke kleur van de Vlaamse regering.
Je zou zijn media-aanpak dus geniaal noemen?Ik heb u een lijstje gegeven met enkele voorbeelden van hoe onze media met BDW omgaan.
Jaja, BDW speelt het sluw met al zijn show en al zijn humor. Goed gespeeld. Maar moet de pers daarin trappen, dàt is de vraag.
En journalisten moeten idd geen spaghetti aannemen aan de deur (Cialdini reciprocity), maar denk je dat hier veel absolute topjournalisten rondlopen? Mensen betalen niet voor kwaliteitsjournalistiek, dus dan krijg je de gevolgen.
De Wever doet dit goed. Een politicus MOET zich goed kunnen verkopen. Anders blijf je irrelevant, alle competentie ten spijt.
Liever met een Romeins symbool rondlopen dan op Trumpiaanse wijze de aandacht te trekken door schockerende headlines te genereren, wat in sociale media tijden de norm werd.
Frustratie en haat zeker.
(conspiracy beerput niveau).