Gênante situaties

Maar alé, overdrijven jullie niet een beetje?

Ik heb de handschoenen mogen aantrekken en onderzoeken bij m'n vrouw. Hand erin en het hoofdje voelen. Tijdens de bevalling (vaginaal) was het knippen wat pijnlijk om te zien en het trekken met de zuignap vond ik wat heftig. Maar al bij al blij dat ik het allemaal goed heb kunnen volgen en er zelf ook heel hard bij betrokken was.

Top.

De 2de heb je dan toch zelf ter wereld gebracht met al die kennis?

euh, is dat tegenwoordig ook al een ding, foto's nemen in de verloskamer?
De Instagram-generatie is dan nog erger dan ik dacht...
Ik heb een filmpje gemaakt bij de derde.
Anders sta je daar toch maar wat met je vingers te draaien.
Wel vanuit de hoek gefilmd waarbij je niet de vagina zelf ziet, kwestie van het later nog te kunnen delen op WhatsApp.

Ik heb de handschoenen mogen aantrekken en onderzoeken bij m'n vrouw. Hand erin en het hoofdje voelen. Tijdens de bevalling (vaginaal) was het knippen wat pijnlijk om te zien en het trekken met de zuignap vond ik wat heftig. Maar al bij al blij dat ik het allemaal goed heb kunnen volgen en er zelf ook heel hard bij betrokken was.
Ik zou dat niet overleven zonder in de slappe lach te schieten. Letterlijk zuignap bevaling opgezocht omdat'k de eerste 3x da'k u bericht las, overtuigd was dagge aan het lachen waart :unsure:

Ik zou dat niet overleven zonder in de slappe lach te schieten. Letterlijk zuignap bevaling opgezocht omdat'k de eerste 3x da'k u bericht las, overtuigd was dagge aan het lachen waart :unsure:
Onze eerste is ook met zo'n zuignap eruit getrokken, heeft daar een tijdje een "bult" van gehad

Kreeg je daar dan ook een wachtpint tussen de weeën door?

Ja kameraad. Ik kan u verzekeren dat ze daar nogal bruut aan trekken hoor. Dat was niet normaal. De huid op het hoofd van mijn dochter was helemaal uitgerokken en hangde slap naar achter alsof ze een muts aan had. Dat is toch wel even schrikken.

Maar dat komt al snel helemaal goed uiteraard.

En ik was op mijn gemak, stel dat het niet goed kwam kon ze hier op Pol&Actua nog altijd terecht hé.

uw vrouw fisten tiens
Merci merci. :coolbrows:

ah , die eerste bevalling:

vooraf "zou mevrouw een spiegel willen om de bevalling te volgen" - vrouwlief "euhm, nee, aub niet" (een blik van "wtf" vraagt die hier nu)

tijdens de bevalling "meneer, als u wil mag u ook even kijken hoor"

jonge ik denkende bij zichzelf "habon, blijkbaar wordt dat verwacht als toekomstige vader" -> gaat rustig een blik werpen in "de zone van de waarheid"

"once you see it, you can't unsee it"

Volgende bevallingen was mijn positie links aan het hoofduiteinde en niemand ging mij daar nog wegkrijgen.
Goh, ik heb m'n dochter er zelf "uitgehaald"..

5' later was de ambulance daar 🤣

Ja kameraad. Ik kan u verzekeren dat ze daar nogal bruut aan trekken hoor. Dat was niet normaal. De huid op het hoofd van mijn dochter was helemaal uitgerokken en hangde slap naar achter alsof ze een muts aan had. Dat is toch wel even schrikken.

Maar dat komt al snel helemaal goed uiteraard.

En ik was op mijn gemak, stel dat het niet goed kwam kon ze hier op Pol&Actua nog altijd terecht hé.

Merci merci. :coolbrows:
Ter info: Het gemak is dialect voor de WC pot. Bedoel je dat? :tongue:

Het is een vrij oud woord en een oude WC werd ook een gemak genoemd he.
Het gemak

18 jaar oud en net afgestudeerd. Mijn neef woonde destijds in Phnom Penh Cambodja en nodigd mij uit om daar 2 weken op vakantie te gaan en een derde week naar Bali te trekken.

Zijn (toen nog )vrouw is een Mexicaanse en er was de dag voor Bali een belangrijke Mexicaanse feestdag dus wij op restaurant. Een veel te zure margherita van het huis werd doorgespoeld met een goeie rum en een tequila van het huis. Goed bezopen naar huis dus en vrij vermoeid het vliegtuig op. Mijn neef zat op 1 rij met zijn gezin ik zat wat verder vanachter en viel in slaap, naast een blonde jongedame. Toen ik wakker werd keek die nogal boos naar mij en ik snapte niet waarom. Eens geland liet mijn neef mij een foto zien die alles verklaarde: zij was voor mij in slaap gevallen en ik was al slapend mijn hoofd op haar borsten gaan leggen.

Om nog een verhaal van die reis toe te voegen: eenmaal terug in Zaventem ga ik naar de paspoortcontrole die toen net met geautomatiseerde poortjes werkte. Ik leg mijn paspoort op de scanner en dat poortje gaat niet open. Ik probeer nog eens maar nog altijd niks. Nu had ik een AC/DC shirt aan met daarop het gezicht van gitaargod Angus Young. De camera gekoppeld aan dat poortje was dus mijn paspoortfoto aan het vergelijken met het gezicht van Angus. Politie verzocht mij dan maar vriendelijk om mijn hemd dicht te doen.

Laat VTM het niet horen of we hebben binnenkort weer een nieuw programma; "Bevallen met Sergio" waarin Sergio de bevalling van vijf vrouwelijke BV's meemaakt en nadien een lekker 'hrehje maakt met de placenta.

Ik had de link niet bekeken en bij het lezen van uw post zag ik in gedachten dus een andere Sergio voor me die in de verloskamer een salto maakt en met gebalde vuisten "OEEHHHW YEAHHH, SERGIO IS IN DA HOUSE LADIESSSS" brult. :unsure:

Zit ik in de fitness met m'n vriendin, komt er ineens een ex-lief (waar ik echt op een zeer vijandige manier van ben 'gesplit') tevoorschijn. Aanvankelijk vriendelijk, maar na een paar minuten werd het al venijnig, vooral richting m'n vriendin. Ik heb m'n vriendin ook nooit verteld over dat mens (omdat die compleet para is). Dus nu is m'n vriendin natuurlijk ook slechtgezind. 🤓

Ahhh women.

Kleine topic revival.

Een goede 15 jaar geleden moest ik op mijn job, aan onze infobalie voor klanten, soms buitenlandse chauffeurs ontvangen die goederen kwamen leveren.

Deze spraken 99% van de keren geen Nederlands, maar Duits, Roemeens, Bulgaars en noem maar op.

Heel vaak waren deze vrij stereotyp gekleed, beeld u het typische trainingspak of sjofele kledij met van die douche pantoffels (Rucanor sletsen) met witte kousen in.

Uit gewoonte begon ik die mannen al in het Engels te begroeten of met gebarentaal te vragen of ze kwamen leveren, om ze dan wegwijs te maken naar ons magazijn.

Op een dag stond er opnieuw zo een stereotyp geklede man aan de balie, dus ik begin mijn typische begroeting in het Engels, maar deze man keek nogal verward, omdat ze vaak geen Engels konden praten, begon ik met overdreven gebarentaal en basiswoorden de weg naar het magazijn uit te leggen.

De man bleef maar verward kijken tot hij opeens Nederlands begint te praten en zegt dat hij iets wou aankopen. 🤦🏻‍♂️

Bleek dus een vrij marginaal geklede klant te zijn die ik een goede 3-4 minuten met gebarentaal aan het bestoken was. 🤣

Mijn collega’s hebben toen vaak moeten lachen met die absolute FC De Kampioenen misverstand situatie.

Foto ter illustratie van de typische chauffeurs uit die tijd:

IMG_8923.jpeg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan