Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Papa van Kim, voetballer en trainer geweest. Ondertussen ook al effe dood.Wie is Lei Clijsters?
Lij CleistersCleisters![]()
amai, dan moet hij wel serieus van zijn melk geweest zijn door die gebeurtenis met MakilaPapa van Kim, voetballer en trainer geweest. Ondertussen ook al effe dood.

Jullie WC's hebben mat glas? Dus je kan zien welke "houding" mensen aannemen? PlezantGeen gênante situatie van mij maar wel van een collega op mijn vorig werk.
Ik ben een vrij grote en mijn collega gaat het wc binnen en ziet door het mat glas iemand in het wc staan die ook groot is en roept. "aah ben je weeral aan het schijten ja?" De deur gaat open en het was de baas die uit het wc kot kwam.

Bovenkant van de deur en hij stond recht om zijn broek aan te doen.Jullie WC's hebben mat glas? Dus je kan zien welke "houding" mensen aannemen? Plezant![]()
Bovenkant van de deur en hij stond recht om zijn broek aan te doen.
Ik heb ooit zo eens wreed awkard gedaan tegen Rani de coninck.Ik heb dit al eens gepost op 9lives maar bon dat forum bestaat niet meer.
Lang geleden aan de luchthaven. Er waren werken en ik was even de weg kwijt.
Ik doe mijn raampje van mijn wagen, naar beneden, ik zie iemand rondwandelen en ik roep: "Hey Kerel!" Die mens schrikt enorm en hij kijkt erg zuur.
"Weet jij toevallig de weg naar de parking aub? Want ik vind die niet" Die mens is ineens héél vriendelijk en wijst mij netjes de weg.
Ik rijd dus verder, en besef dan plots dat het Lei Clijsters was.Was achteraf bezien even een genant momentje. (Voor hem alvast
)

euh..... een paar?Denk dat @zwarten ook nog een awkward zeedijk-bv verhaal heeft.![]()
euh..... een paar?
Die keer dat we strontzat die kerel van de kotmadam tegen het lijf liepen en luid bralden?
WZJIJ Kjennen UUU!!! Gij Zijtj diiieene van de kotmadam. Den TJOM VAn landuyt!!!
waarop die kerel droog antwoorde... Neen ik ben Geert Hunaerts....

Is dat de broer van Timmy Simons?Tommy Simons daar ook nog eens tegen het lijf gelopen. 20 minuten tot een halfuur met hm bezig geweest waarom hij die penalty nu niet zelf getrapt had. Toffe kerel wel
Klei LijstersLij Cleisters
Lijk LeistersKlei Lijsters
Sil kletserijLijk Leisters
Slijk TeiserSil kletserij