Gênante situaties

Ahja, valt wel mee denk ik maar here we go:

Ik werk in een speelgoedwinkel, en ben 50% van de tijd wel de persoon die de klantenlijn beantwoord. Nu waren we onlangs de telefoon van de klantenlijn efkes kwijt 's ochtends vlak voor opening, dus zei ik tegen een collega: "Bel jij naar de klantentelefoon binnen twee minuten, dan ga ik boven eens luisteren of hij niet in iemand zijn/haar locker ligt ... nu kom ik de trap op en staat de gerant en zijn assistente daar die de telefoon vast heeft. Ja ... ze hadden hem gevonden intussen. En natuurlijk, dat ding rinkelt! Ik denk, daar is men collega .. en ik neem natuurlijk zo onnozel mogelijk op:

Me: "KOEK KOEK"
andere kant: "Euhm ... *awkward silence* ... hallo ... koek ... koek
Me: eeuuuuhm * super awkward silcene * ja ... hallo, mijn excuses maar ik dacht dat ik een collega aan de lijn kreeg :shy:
andere kant: "Oh haha, kan gebeuren ... koek koek, tis eens iets anders hé dan goeiemorgen :laugh:
Een collega en de assistente hebben dan de deur van de bureau moeten dicht doen omdat ze zo hard aant lachen waren met mij :help:

En daarna gewoon de klant geholpen natuurlijk :D

Toen ik de klant dan hoorde voor de afhaling, ben ik mooi weg gebleven van de kassa. :tongue:

Laatst bewerkt:
Geen gênante situatie van mij maar wel van een collega op mijn vorig werk.

Ik ben een vrij grote en mijn collega gaat het wc binnen en ziet door het mat glas iemand in het wc staan die ook groot is en roept. "aah ben je weeral aan het schijten ja?" De deur gaat open en het was de baas die uit het wc kot kwam.

Geen gênante situatie van mij maar wel van een collega op mijn vorig werk.

Ik ben een vrij grote en mijn collega gaat het wc binnen en ziet door het mat glas iemand in het wc staan die ook groot is en roept. "aah ben je weeral aan het schijten ja?" De deur gaat open en het was de baas die uit het wc kot kwam.
Jullie WC's hebben mat glas? Dus je kan zien welke "houding" mensen aannemen? Plezant :unsure:

Bovenkant van de deur en hij stond recht om zijn broek aan te doen.
giphy.gif

Collega toch wel 2 stoten voorgehad.

Op 24u van zolder voor coureurs vallen ze achteraan met een stuk of 10 man, collega erbij en zegt gevallen te zijn door de paar renners voor hem.
Staat op en begint die renners uit te schelden dat ze niet kunnen rijden met ne fiets en nog wat verwijten.
Wij tegen hem, ssst das Johan Museeuw.
Begint em nog harder, kan zijn wie het is dat hem leert rijden!!

Wij werken op een uitvaart centrum en hadden een hele grote dienst binnen paar uur met wat bekend volk. Telefoon gaat en hij neemt op, we horen hem zeggen van sorry mevrouw maar we kunnen geen plaats vrij houden tenzij voor de naaste familie, het is best dat je zoals iedereen op tijd komt en dan heb je misschien een stoel.
Legt de telefoon dicht, Miet Smet, Miet Smet, ze mag zij wie ze wilt ne stoel krijgt ze niet.
Wij toch maar even naar de ceremoniemeester gebeld om een stoelen vrij te houden.

Ik ben ook niet voor 'gekend volk' voor te laten, maar bij een uitvaart is dat wel beetje de bedoeling jammer genoeg.

Ik heb dit al eens gepost op 9lives maar bon dat forum bestaat niet meer.

Lang geleden aan de luchthaven. Er waren werken en ik was even de weg kwijt.
Ik doe mijn raampje van mijn wagen, naar beneden, ik zie iemand rondwandelen en ik roep: "Hey Kerel!" Die mens schrikt enorm en hij kijkt erg zuur.
"Weet jij toevallig de weg naar de parking aub? Want ik vind die niet" Die mens is ineens héél vriendelijk en wijst mij netjes de weg.

Ik rijd dus verder, en besef dan plots dat het Lei Clijsters was. :tongue: Was achteraf bezien even een genant momentje. (Voor hem alvast :laugh:)
Ik heb ooit zo eens wreed awkard gedaan tegen Rani de coninck.

Toen ik nog op sint-lucas Gent zat en weer hopeloos te laat was voor een project af te werken moest ik op een zaterdag de hogeschool proberen binnen te geraken voor nog een foto te nemen. Helaas was alles toe. Ik zag in de verte een vrouw uit de school komen die in haar wagen stapte en ik in zeven haasten naar die wagen. Ik klopte zo beleefd op de venster van de wagen, Die vrouw kijkt verschrikt op!...Het bleek dus rani de coninck te zijn. Direct nen rode kop van hier tot in tokio, wat gewauwel, school.... binnelaten... foto.... project.... o_O
Knappe vrouw wel, (was begin jaren 2000) heel beleefd ondanks mijn incoherent gestamel met een donkerrode kop maar ze kwam van de afdeling beeldende kunsten en niet van de architectuurvleugel. :(

Denk dat @zwarten ook nog een awkward zeedijk-bv verhaal heeft. :laugh:
euh..... een paar?
Die keer dat we strontzat die kerel van de kotmadam tegen het lijf liepen en luid bralden?
WZJIJ Kjennen UUU!!! Gij Zijtj diiieene van de kotmadam. Den TJOM VAn landuyt!!!
waarop die kerel droog antwoorde... Neen ik ben Geert Hunaerts....

euh..... een paar?
Die keer dat we strontzat die kerel van de kotmadam tegen het lijf liepen en luid bralden?
WZJIJ Kjennen UUU!!! Gij Zijtj diiieene van de kotmadam. Den TJOM VAn landuyt!!!
waarop die kerel droog antwoorde... Neen ik ben Geert Hunaerts....
:biglaugh::biglaugh:

Wij zijn zo Stoffel Bolli tegen gekomen op stap aan de kust. Kameraad vond het ook nodig om tegen hem te beginnen "Uw ma, dat is toch zatte Rita hè"

Tommy Simons daar ook nog eens tegen het lijf gelopen. 20 minuten tot een halfuur met hm bezig geweest waarom hij die penalty nu niet zelf getrapt had. Toffe kerel wel

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan