@kay-gell?Keil-Geiler
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@kay-gell?Keil-Geiler
Gij: Komaan Jan ik wil uw handtekening!Doet me denken aan het natour wielercriterium te Herentals. Beslist om de eigen gouw wat aan te moedigen in de vorm van Jan Bakelants, een keer of vijftig iedere keer ze passeerde komaan Jan geroepen. Nadien op t podium de winnaar gehuldigd door Jan Jambon nadien staan wachten naast t podium voor een foto of handtekening of iets dergelijks. Komt Jan Jambon voorbij. Mijn brein bleek ondertussen zo geconditioneerd dat ik er niks beter op vond om zo luid mogelijk te roepen KOMAAN JAN. Die blik richting mij was toch wel redelijk onbetaalbaar. Angst in de ogen vat het nog redelijk samen.
Lol als ik minister zou zijn en zo'n snotaap van 12 zou zoiets zeggen, ik zou innerlijk eens goed lachen.Als 12-jarig manneke heb ik zo eens een Belgische politieker beledigd.
We waren op reis ergens in Zuid-Frankrijk als we daar in het hotel iemand tegenkwamen.
Mijn pa deed daar een opvallend beleefde babbel mee, en hij zei tegen mij: "kijk Waelvisje, dat is een van de bekendste Belgische politiekers".
Waarop ik antwoordde: "Aah, Jean-Luc Dehaene of wa?"
Dat was toen de enige die ik kende, maar het bleek Bert Anxiaux te zijn...

Ach ja, mijn vrouw vroeg onlangs (allé ja al een tijdje geleden eigenlijk) doodleuk aan een bekende Vlaming of hij géén foto wilde trekken van mij en mijn vrouw (met de GSM). Als Amerikaanse kent ze géén bekende Vlamingen (het interesseert haar géén moer). Die mens maakte daar géén problemen van sé lol.Ik heb ooit aan Jelle De Beule gevraagd om een foto te nemen van wat vrienden en ik met Otto-Jan Ham, want we hadden enkel die laatste herkend en dachten dat dat een random kennis van hem was waarmee hij op stap was (was net van kapsel veranderd oid). Hij zag er niet zo blij uit.![]()

.Kanten van de Maas, (Dilsen, Eisden, Maasmekka) thans veelvuldig gebruikt... Moete daar maar eens op café gaan
Wat hebt ge geantwoord?
Limburger-zijnde heb ik dat trouwens nog nooit gehoord.

Het zijn ook maar mensen sé. Ik denk dat ze liever met iemand een leuke babbel slaan, die hun niet herkennen dan dat er ne echte fan op hen afkomt en annozel of hysterisch begint te doen.Doet me er aan denken.
Op m'n 17e, toen ik m'n vrouw nog niet zo lang kende voetbalde ik nog. Ik speelde bij Zaffelare en mijn schoonvader was trainer op Doorslaar waar mijn schoonbroer ook speelde.
Toen we op Doorslaar moesten spelen kwam m'n vrouw kijken. Ik zat op de bank (as usual) en zag haar aan de overkant even met iemand praten voor ze rondliep om tot bij te komen.
Ik vroeg al lachend wat ze aan Jelle Van Damme gevraagd had.. Ze had niet door dat hij het was die naar z'n neef kwam kijken die bij Doorslaar speelde.
Ffs tis Onnozel, geen annozelHet zijn ook maar mensen sé. Ik denk dat ze liever met iemand een leuke babbel slaan, die hun niet herkennen dan dat er ne echte fan op hen afkomt en annozel of hysterisch begint te doen.

Ffs tis Onnozel, geen annozel
Dialect mag niet meer? Dat is discriminatie!@makila omdat het nu al de tweede keer is vandaag, het is onnozel en niet annozel.
Brecht beat me to it.![]()

Ik kom daar ook annozel van!Dialect mag niet meer? Dat is discriminatie!![]()
Al de rest van uw tekst is geen dialect, argument invalid!Dialect mag niet meer? Dat is discriminatie!![]()
Mor 'khab toch es goe gelache hee!Al de rest van uw tekst is geen dialect, argument invalid!
Is dat zelf uitgevonden dialect?Mor 'khab toch es goe gelache hee!