Paar jaar geleden op vakantie met mijn toenmalig lief. Wij gingen elk jaar naar Bear Week in Spanje, beetje Gentse feesten voor behaarde homo's. We zitten daar ergens op terras te aperitieven voor we gaan eten. Ik ga naar binnen om te pissen, er hangt een blad op die deur in het Spaans, ik check die wc, ziet er oke uit en ik moest echt dringend dus ik denk fuck it. Deur op slot, piske doen, all went fine. Ik wil die deur terug open doen en dat slot blokkeert...
Ik stamp zo hard ik kan, doet niks. Ik denk hah, ik ga mijn lief bellen en zeggen dat ik vast zit. MAAR, de avond voordien hadden we ruzie gehad dat hij teveel op zijn gsm zat dus hij had die in het hotel gelaten -_- Ondertussen ben ik op die deur aan het kloppen en aan het roepen maar de muziek in dat kot stond gigantisch luid + iedereen zat buiten.
Dan het lumineuze idee gekregen om die bar te Googlen en te bellen maar er nam niemand op. Uiteindelijk op een gay app gekeken wie in de buurt was, die een bericht gestuurd. Die dan naar die bar gegaan, die hebben iemand moeten bellen om dat open te maken dus ik heb daar echt bijna 2u in een mini wc opgesloten gezeten.
En mijn lief die was het afgebold omdat die dacht dat ik aan het smossen was met iemand op het toilet![]()
Veel vertrouwen in u, ik zie waarom 't u toenmalig lief is

)
. 

Laat het maar lopen langs alle kanten.
.
Niets echt gênants gebeurd, maar het is toch iets waar ik telkens nog aan moet denken als ik daar in de buurt passeer