Gênante situaties

misschien eentje plaatsen die ik ook al op 9lives postte (en die niks met pissen of sex te maken heeft)
Tijdens de begrafenis van een familielid van een vriendin moesten we natuurlijk de familie condoleren. Toen ik bij de vriendin kwam, zei ze `bedankt om te komen`, waarop ik even niet wist te reageren en dan antwoordde met `ik zou het niet willen missen`. Was toch even een facepalm-momentje.

misschien eentje plaatsen die ik ook al op 9lives postte (en die niks met pissen of sex te maken heeft)
Tijdens de begrafenis van een familielid van een vriendin moesten we natuurlijk de familie condoleren. Toen ik bij de vriendin kwam, zei ze `bedankt om te komen`, waarop ik even niet wist te reageren en dan antwoordde met `ik zou het niet willen missen`. Was toch even een facepalm-momentje.
Dat doet me eraan denken, enkele maanden geleden was ik aan het wandelen met de hond wanneer er een meisje van een jaar of 8 afkomt.

Ze komt naar mijn hond en ze wandelt zowat mee.
Ondertussen vertelt ze tegen mij dat ze ook een hond hebben thuis, van haar opa die gestorven is.

Ik antwoord iets van “ah da’s leuk”, natuurlijk een fractie van een seconde te laat zodat het eerder leek alsof ik zei “leuk dat opa gestorven is” ...
Gelukkig schonk ze er geen aandacht aan, maar dat was inderdaad ook een facepalm-momentje.

Jaren geleden, moet zo’n 20 zijn geweest, rijd ik terug naar huis in het midden van de nacht van mijn toenmalige vriendin haar thuis.
Net in het midden vh traject krijg ik ongelooflijk felle buikkrampen.
Ik woonde toen vrij landelijk, dus ik dacht: als ik een veld tegenkom ga ik daar kakken. Maar toen ik daar aankwam was de kramp terug minder, dus ik verder tegen 100 waar ge 70 mocht.
Tot ik in het centrum kwam en opnieuw hevige krampen kreeg.
Op kunnen houden tot thuis en bij het opensluiten van de achterdeur thuis bescheet ik me.
Per geluk was er niet al te veel langs mijn onderbroek uit gevallen. En ging het schoonmaken vrij makkelijk
Die onderbroek ben ik toen ergens nog gaan weggooien uit schaamte

Het valt me hier vooral op dat we in rij stonden om @kay-gell uit te lachen vroeger, maar iedereen hier heeft een beetje Kay-gell in zich.

Hell, je zou bijna vergeten wie Kay-gell nu is.

Jaren geleden, moet zo’n 20 zijn geweest, rijd ik terug naar huis in het midden van de nacht van mijn toenmalige vriendin haar thuis.
Net in het midden vh traject krijg ik ongelooflijk felle buikkrampen.
Ik woonde toen vrij landelijk, dus ik dacht: als ik een veld tegenkom ga ik daar kakken. Maar toen ik daar aankwam was de kramp terug minder, dus ik verder tegen 100 waar ge 70 mocht.
Tot ik in het centrum kwam en opnieuw hevige krampen kreeg.
Op kunnen houden tot thuis en bij het opensluiten van de achterdeur thuis bescheet ik me.
Per geluk was er niet al te veel langs mijn onderbroek uit gevallen. En ging het schoonmaken vrij makkelijk
Die onderbroek ben ik toen ergens nog gaan weggooien uit schaamte
Doet me denken aan William Boeva's kakverhaal dat in WTTAA eens uit de doeken werd gedaan :')

Dit is het beste topic in jaren. :ROFLMAO:

Nog eentje dat al op 9l ergens staat: Na enkele dagen samen met de missus slapen we samen. Ik droom dat ik moet plassen en begin ook te plassen tegen een boom. Direct besef ik dat er iets niet klopt en word ik wakker. Natuurlijk in haar bed geplast.
Alle mogelijke opties overlop3en (glas water laten vallen, ..) en dan toch maar besloten eerlijk te zijn. Daarna is alles wel goedgekomen maar later zei ze dat het toch een serieus twijfelmoment was.
Dat triggert een herinnering. Vroeger als wij bij ons oma bleven slepen, kregen wij een emmer in ons kamer waarin we konden plassen omdat de badkamer helemaal beneden was en het was te gevaarlijk om als kind in de donker naar beneden te gaan.

10j later in mijn pubertijd word ik 's nachts wakker (in mijn eigen kamer) en denk ik dat ik bij mijn oma ben. Dus ik sta op en pis recht in mijn vuilbak.. met gaatjes. Terug gaan slapen om dan 's morgen wakker te worden met mijn mama in mijn kamer en een plas pies op de vloer.

Hahaha dat doet me denken aan een verhaal dat mijn grootmoeder altijd vertelde. Ook op een begrafenis, en ze moest langs de familie passeren. Ze was blijkbaar ook wat van haar melk, en in plaats van 'innige deelneming' zei ze: 'proficiat'. :ROFLMAO:

Dat triggert een herinnering. Vroeger als wij bij ons oma bleven slepen, kregen wij een emmer in ons kamer waarin we konden plassen omdat de badkamer helemaal beneden was en het was te gevaarlijk om als kind in de donker naar beneden te gaan.

10j later in mijn pubertijd word ik 's nachts wakker (in mijn eigen kamer) en denk ik dat ik bij mijn oma ben. Dus ik sta op en pis recht in mijn vuilbak.. met gaatjes. Terug gaan slapen om dan 's morgen wakker te worden met mijn mama in mijn kamer en een plas pies op de vloer.
:ROFLMAO:
Ik krijg hier ook wat verdrongen herinneringen naar boven.

Ik heb ne keer tegen mijn deur van mijn kamer geplast. Ik stond dus aan de deur van mijn kamer, maar kon de klink niet meer vinden. En ik kon het niet meer houden, dus in paniek die deur aan het aftasten tot het echt niet meer ging. Slurf eruit en alles laten lopen. Toen ik klaar was greep ik recht naar de klink, handdoeken gaan halen, moeder aan mijn deur....

Ik was wel serieus scheef in mijn bed gekropen.

Paar jaar geleden gaan bowlen met vrienden in Gent. Eerste bal die ik gooi scheurt mijn broek van balls to crack achteraan -_-
Hele avond mijn trui rond mijn middel mogen dragen.

Enkele jaren geleden in de zomer. Iemand anders die in schaamte viel: ik sta in de frituur en er staat voor mij een dame met haar dochtertje. Veel volk die staat te wachten. Begint dat kind plots voor heel die frituur tegen haar mama: 'kijk mama, een vlieg', terwijl ze naar het vlees in de gekoelde toonbank wees. 'Ja, ja, 't is goed' zei die mama. Ondertussen kwam de uitbater van die frituur lichtelijk rood. 2 minuten er na dat kind: 'Mama kijk! Daar zitten nog vliegen!'. Mama rood, uitbater rood, en de rest met ne grote grijns op z'n gezicht.

Lang geleden, ik was een jaar of 20 en woonde nog thuis, heb ik den auto mee genomen om op café te gaan. Mijn ouders wisten dat niet en waren daar absoluut tegen (terecht ook, heel dom van mij). Op auto-pilot naar huis gereden, ik wist er niets meer van. De dag erop sta ik op om 10u en maak mij klaar om te vertrekken. Ik kom buiten en zie den auto geparkeerd staan TEGEN de gevel. Wat was ik blij dat ik de eerste was die het huis verliet, op die manier wisten mijn ouders het niet.

Flash forward: 3 maanden later, kerstavond met heel de familie. Pakjestijd! Fun times. Na een tijdje krijg ik een zoveelste pakje. Lang, groot, zacht en dik. Hmmm. Eens geopend heb ik een brede, dikke, zelfklevende mousseband vast. Ik begreep er niets van, maar toch een grote smile op 't gezicht. Daartussen zat een foto van de wagen tegen de gevel en stond er bij: 'om aan de gevel te kleven'. Mijn smile verdween als sneeuw voor de zon en toen ik opkeek was het muisstil en zat iedereen naar mij te kijken waarop m'n pa: 'AWEL? DENK JE DA WIJ DA ALLEMAAL NIET ZIEN MISSCHIEN?'.

Weg sfeer.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan