Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Maandenlang gebruiken ging enkel over die krokante sok van Kay-Gell denk ik 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ooit al eens uw gat afgekuist als het nat is? Bvb in een zwembad ofzo. Horrible

Waarom google ik dat ook weereen jockstrap
Ja gelukkig anders was Silence echt wel silencedMaar ja als dat de gewoonte is bij hun wie ben ik dan dus ik zet me mentaal klaar, op dat moment komt er ene naar mij toe. Toilet sir ? That way. Bleek dat ik in de ruimte zat waar zij hun voeten wassen
Had heel fout kunnen aflopen daar
Ik zit hier ook nogal verbaasd te zijn. Gebruik wc-papier en spoel dat door? Of gaat dat niet door al die litersen hoe denkt gij dat uw onschuldige mama het minst bewijzen zal zien?
a) een oude sok, handdoek of stoffen zakdoek maandenlang gebruiken en verstoppen in uw kamer
b) papieren zakdoekjes/keukenrol gebruiken en dat zelf in de vuilzak deponeren (ik moest trouwens sowieso zelf mijn vuilbakskes gaan leegmaken op diene leeftijd ze)
c) een washandje gebruiken en uitspoelen (dat is voor de gevorderde masturbeerder :v)
d) uw zakdoeken, handdoeken, etc zelf wassen
alles buiten a lijkt mij een goeie oplossing tbh, maar blijkbaar kiezen tienerjongens voor a :')

a) in een stoffen zakdoek schieten, dat onder uw bed of in uw kast peren, uw broek terug aan doen en verder doen met wat je daarvoor bezig waardIk zit hier ook nogal verbaasd te zijn. Gebruik wc-papier en spoel dat door? Of gaat dat niet door al die liters![]()
Miscchien moet dat de nieuwe tagine worden...
.
Algoed tagine en niet tangine. American pie op noord afrikaanse wijzeDeze thread is echt geniaal, maar euh waddafak voor vorte apen zijt gullie allemaal met ulle raar gemasturbeer?Miscchien moet dat de nieuwe tagine worden...
Ik vind het nog erger dat dan de vrouwen de logische uitleg moeten geven.
Maar euh keep em coming, geniaal leesvoer![]()
Pikt dat niet? Nu ja, ieder zijn meug.Allemaal leuk en wel maar ik heb hier wel een korrel zout nodig voor de meeste situaties![]()
Whut?Algoed tagine en niet tangine. American pie op noord afrikaanse wijze

Keep em coming, ja, maar de vraag is waar in. Een sok, een zakdoek, een washandje, wc papier...?Deze thread is echt geniaal, maar euh waddafak voor vorte apen zijt gullie allemaal met ulle raar gemasturbeer?Miscchien moet dat de nieuwe tagine worden...
Ik vind het nog erger dat dan de vrouwen de logische uitleg moeten geven.
Maar euh keep em coming, geniaal leesvoer![]()