Gênante situaties

Toen we wekelijks uitgingen gebeurde het wel eens dat een maat thuis bleef maffen of ik ginds. Afhankelijk wie zijn ouders ons die avond kwamen halen.
Een avond uitgegaan, stiepelzat bij hem thuis aangekomen. Geen opblaasmatras of plooibed, gewoon samen in zijn twee persoonsbed
's morgens ben ik wakker geworden in het bed van zijn jonger broerke. Blijkbaar ben ik het toilet geweest 's nachts en de verkeerde kamer binnen gegaan en in dat bed gekropen. Die jong is dan maar op de zetel gaan slapen en mij met rust gelaten, ik lag daar in bed met een rolleke wc papier.
Gelukkig dat ik niet de kamer van zijn ouders ben binnen gegaan. Maar toch vervelend toen ik beneden kwam

Op vakantie in cuba voelde mijn vriendin zich niet goed de avond voor een uitstap. Getwijfeld om het te annuleren omdat het toch lang in zo'n buske was
Ganse ochtend gevraagd of het ging met haar, hoe ze zich voelde. Tegen dat we uit dat buske konden en op de eerste plaats aankwamen was mijne maag aan het opspelen. Buske stopt, ik spurt daar naar binnen op zoek naar een wc. Heb ik het gevonden staat daar een vrouwke en moest ik eerst betalen voor ik papier kreeg. Mijn portefeuille lag nog in de rugzak op het buske. Gene tijd om het uit te leggen en die wc op gelopen. Gelukkig de vriendin kunnen bellen om te komen betalen en mij papier te brengen.

In Abu Dhabi de grote moskee bezocht toen ik ook naar het toilet moest.
Trapkes af, ik sta daar opeens in een ruimte dat ik echt een wtf kreeg. Open ruimte, geen hokjes. allemaal zo naast elkaar. Niet heel goed gekeken want natuurlijk wat overdonderd.
Maar ja als dat de gewoonte is bij hun wie ben ik dan dus ik zet me mentaal klaar, op dat moment komt er ene naar mij toe. Toilet sir ? That way. Bleek dat ik in de ruimte zat waar zij hun voeten wassen
Had heel fout kunnen aflopen daar

Maar ja als dat de gewoonte is bij hun wie ben ik dan dus ik zet me mentaal klaar, op dat moment komt er ene naar mij toe. Toilet sir ? That way. Bleek dat ik in de ruimte zat waar zij hun voeten wassen
Had heel fout kunnen aflopen daar
Ja gelukkig anders was Silence echt wel silenced :ROFLMAO:

en hoe denkt gij dat uw onschuldige mama het minst bewijzen zal zien?
a) een oude sok, handdoek of stoffen zakdoek maandenlang gebruiken en verstoppen in uw kamer
b) papieren zakdoekjes/keukenrol gebruiken en dat zelf in de vuilzak deponeren (ik moest trouwens sowieso zelf mijn vuilbakskes gaan leegmaken op diene leeftijd ze)
c) een washandje gebruiken en uitspoelen (dat is voor de gevorderde masturbeerder :v)
d) uw zakdoeken, handdoeken, etc zelf wassen

alles buiten a lijkt mij een goeie oplossing tbh, maar blijkbaar kiezen tienerjongens voor a :')
Ik zit hier ook nogal verbaasd te zijn. Gebruik wc-papier en spoel dat door? Of gaat dat niet door al die liters 😂

Ik zit hier ook nogal verbaasd te zijn. Gebruik wc-papier en spoel dat door? Of gaat dat niet door al die liters 😂
a) in een stoffen zakdoek schieten, dat onder uw bed of in uw kast peren, uw broek terug aan doen en verder doen met wat je daarvoor bezig waard
b) in wc papier schieten, broek terug aan doen, naar wc lopen de andere kant van de gang (wetende dat je met uw gelukzalig gezicht gezinsleden kan tegenkomen in de gang), papier in wc gooien en doorspoelen, terugkeren naar uw kamer om verder te doen met wat je daarvoor bezig waard

a is simpeler, sorry!

Als 16-jarige op school. 't Was fishsticks me puree. Op friet-dag na, de beste dag van de week. Ik prop mijn mond vol me puree, en mijn maat die naast me zit, vertelt een scheve mop. Bon, ik spuug al lachen die puree in het gezicht van diegene die voor me zit, toevallig de dikke van de klas. Ben toen een maand bij de kleuters moeten gaan zitten op te eten. Elke middag 500 pubers die wijzend en lachend voorbij komen als je daar zit ...

Catechese in het 6e leerjaar, elke 1e zondag van de maand bij de pastoor. We waren nog wat te vroeg op die zijn hof en zagen ineens een hoop eieren liggen onder de struiken dus we dachten grappig te zijn en de eerstvolgende die door het hek kwam te bekogelen. Er zat toen een (superirritante) gast met een mentale beperking in onze klas, die kwam afgefietst en groepje gooit met die eieren naar hem.

Iedereen mist, ik natuurlijk niet. PATS, heel die zijn kleren onder de smurrie. Die eieren waren zo rot als iets. Pastoor had het ook net gezien, super kwaad. Ik moest dan mee met die gast naar huis om mij te verontschuldigen bij zijn ouders. Heeft die zijn bomma en moeder mij daar 10 minuten staan uitkafferen. Was ook met een gigantische rode kop.

Wat ook wel niet hielp is dat ik per ongeluk tijdens turnen zijn onderlip in frut had geslagen met een baseballknuppel een maand voordien. (zijn fout, stond veel te dicht)

Deze thread is echt geniaal, maar euh waddafak voor vorte apen zijt gullie allemaal met ulle raar gemasturbeer? 🤨 Miscchien moet dat de nieuwe tagine worden...
Ik vind het nog erger dat dan de vrouwen de logische uitleg moeten geven 🤧.

Maar euh keep em coming, geniaal leesvoer :ROFLMAO:

Deze thread is echt geniaal, maar euh waddafak voor vorte apen zijt gullie allemaal met ulle raar gemasturbeer? 🤨 Miscchien moet dat de nieuwe tagine worden...

Algoed tagine en niet tangine. American pie op noord afrikaanse wijze

Keep em coming, ja, maar de vraag is waar in. Een sok, een zakdoek, een washandje, wc papier...?

Nu begrijp ik plots wel waarom bij de 1e lockdown in maart er een stormloop was op wc papier.

1x gehad dat ik het nooit terug gevonden heb waar het beland is. Vraag ik me 20 jaar later nog soms af..

Een kous is toch het handigste om mee af te kuisen? Je steekt er je hand in en het is precies een washandje maar veel groter.

WC-papier werkt totaal niet. Alle ja het werkt wel maar een kous is aangenamer en je hebt er geen voorbereiding aan want die heb je al aan je voet.

De spontaniteit van het masturberen is helemaal weg als je nog eerst een rol wc papier moet halen. Wat trouwens ook raar is, want waarom heb je in God's naam wc papier nodig op je slaapkamer voor iets anders?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan