Gênante situaties

Ik heb ooit op een housewarming van vrienden een al wat rijpere dame gevraagd of ze met mij wou trouwen. Haar gezicht is ook het laatste van de avond dat ik mij kan herinneren. Complete blackout gehad. Nadien kreeg ik te horen dat haar man er naast zat.

Ik heb ooit op een housewarming van vrienden een al wat rijpere dame gevraagd of ze met mij wou trouwen. Haar gezicht is ook het laatste van de avond dat ik mij kan herinneren. Complete blackout gehad. Nadien kreeg ik te horen dat haar man er naast zat.

1 + 1 = 2
unsure.gif

Ooit een maand vakantiewerk gedaan bij de vuilkar als student. Eerste dag kreeg ik dus ook zo een pak, maar was veel te groot voor mij en die broek had een nogal rare manier van sluiten waar ik niet direct mee weg was, hadden ook niet veel tijd.

Bon, ik had die broek wat losjes aan maar het ging wel dus ik toch de vuilkar op achteraan, file van pakweg 10 auto's achter ons. Ik voelde al dat mijn broek niet stevig vast zat maar we waren al vertrokken en wou er dus niks van zeggen. Op een gegeven moment voel ik mijn broek dan toch volledig afzakken tot aan mijn enkels. Stond ik daar schoon in mijn onderbroek, moet een schoon zicht zijn geweest voor de achterliggers.
Hahaha.

Doet me denken aan mijn vakantiewerk lang geleden.
Ik deed beheer van een parking met een capaciteit van een 2000-tal wagens. Daarvoor had ik een tuk-tuk ter beschikking. Rijbewijs B vereist.

Wat een lomp ding was dat. Ik viel heel veel stil, dat maakte een hels lawaai en stonk naar verbrand.
Pas op dag 2 ontdekt dat daar een handrem aan zat, aan de linkerzijde onder de zetel.

Om je op te vrolijken. Drankspelletje gedaan waarbij je moest helikopteren op een maat zen schouders. Had pint in de ene hand en fles wijn in de andere hand. Pintje gekapt, ze zetten me op de grond. Was groggy en zat + wou de fles wijn redden. Gevallen zonder handen te zetten. Precies een scène van Het Eiland met Samy Tanghe rond me. 3 Voorste tanden kwijt maar toch nog doorgeboit. Dag later eerst naar Spoed waar ze me uitlachen omdat ik niet 'verstaanbaar' was. Volgende stop was tandarts van wacht en daar opgelapt. Weekend met de scoutsvriendjes verder gezet. Geestig weekend gehad was het niet dat ik 3 maanden zo rondgelopen heb. Gênant tot en met als je andere mensen tegenkwam.
Helicopteren is met uw piet in het rond draaien in mijn woordenboek. Dat heeft echter geen impact op de "amusements factor" van uw verhaal (y).

Waar ben ik toch beland.. In het ene topic gaat het over een camera in je gat en het andere over travel pussys..
Whut? Where? I feel I'm needed somewhere 🤓.

Om je op te vrolijken. Drankspelletje gedaan waarbij je moest helikopteren op een maat zen schouders. Had pint in de ene hand en fles wijn in de andere hand. Pintje gekapt, ze zetten me op de grond. Was groggy en zat + wou de fles wijn redden. Gevallen zonder handen te zetten. Precies een scène van Het Eiland met Samy Tanghe rond me. 3 Voorste tanden kwijt maar toch nog doorgeboit. Dag later eerst naar Spoed waar ze me uitlachen omdat ik niet 'verstaanbaar' was. Volgende stop was tandarts van wacht en daar opgelapt. Weekend met de scoutsvriendjes verder gezet. Geestig weekend gehad was het niet dat ik 3 maanden zo rondgelopen heb. Gênant tot en met als je andere mensen tegenkwam.
3 voorste tanden kwijt? Hoe hebben ze dat 'opgelapt'. Dat moet toch enorm veel geld gekost hebben.

Helicopteren is met uw piet in het rond draaien in mijn woordenboek. Dat heeft echter geen impact op de "amusements factor" van uw verhaal (y).

Whut? Where? I feel I'm needed somewhere 🤓.
Dat is ook een pint kappen terwijl je horizontaal op iemand zijn schouders ligt en dan ronddraait.

3 voorste tanden kwijt? Hoe hebben ze dat 'opgelapt'. Dat moet toch enorm veel geld gekost hebben.
Idd, tanden bij een endodontoloog moeten laten ontzenuwen en dat was al 400 de tand. Elke tand hangt er wel nog 25% aan. Ben nu altijd wel een attractie bij blacklightfeesten.

Ik was mij al aan 't afvragen hoe hij dat deed op de schouders van zijn maat 😂 Dat had dan weer een positieve invloed op de amusementsfactor van het verhaal.

Na men vasectomie nog na praten met een milf nurse in men pure met half warme pretstok.

Na men vasectomie nog na praten met een milf nurse in men pure met half warme pretstok.
Nu ja toen mijn toompje verlengd moest worden, toen was dat toch ook een milf nurse die mijne piet toen verder verzorgd heeft.
De arts die dat moest doen, werd plots dringend weggeroepen ..

Niet dat ik dat erg vond sé. Alleen jammer van de verdoving.

Nu ja toen mijn toompje verlengd moest worden, toen was dat toch ook een milf nurse die mijne piet toen verder verzorgd heeft.
De arts die dat moest doen, werd plots dringend weggeroepen ..

Niet dat ik dat erg vond sé. Alleen jammer van de verdoving.
Bij mijn circumcisie kwam ineens een ganse klas studentes binnen terwijl de chirurg volop bezig was.

En bij mijn vasectomie zijn er 4 verpleegsters komen kijken of het wel geschoren was. (Khad da op voorhand zelf gedaan en ze geloofden mij precies niet :p)

In je boxershort binnen komen bij de knappe dokteres op het medisch onderzoek en zien dat je collega buiten komt met alle kleren aan.

En raar maar waar had ik ook de vreemde hersenkronkel om zo binnen te komen toen ze fitbeez deden op het werk en een inspanningstest afnamen voor je eraan begon. Ook ditmaal een knappe fitbeez werkneemster.

De 2de keer had ik mijn lesje geleerd en was het een lelijke vent. (of dat was mss voor die rare die in zijn boxer binnen kwam).

Opt werk hebben we de twee jaar een busje dat komt voor een longfoto te nemen.
Wij hadden collega wijs gemaakt dat hij kleren moest uit doen en in potteke moest pissen om dat dan aan die radioloog af te geven.

Ahhh priceless toen die terug kwam...

In je boxershort binnen komen bij de knappe dokteres op het medisch onderzoek en zien dat je collega buiten komt met alle kleren aan.

En raar maar waar had ik ook de vreemde hersenkronkel om zo binnen te komen toen ze fitbeez deden op het werk en een inspanningstest afnamen voor je eraan begon. Ook ditmaal een knappe fitbeez werkneemster.

De 2de keer had ik mijn lesje geleerd en was het een lelijke vent. (of dat was mss voor die rare die in zijn boxer binnen kwam).

Dat doet er mij aan denken dat ik zo es 't speen had. Zo erg dat ik er mee naar de dokter moest.
Da was ene van een jaar of 60 die ik al heel m'n leven kende en op m'n gemak bij was.
Kom ik daar binnen zit daar toch wel gvd geen schoon blond vrouwke van een jaar of 20. Had em net een stagair.

Dus ik leg 't probleem uit.
"Ja, dan ga ik toch es moeten kijken zei ze."

30 seconden later lag ik daar op m'n zij mijn billen te spreiden en had dat knap blondje vol zicht op m'n poepenolleke.

Dat doet er mij aan denken dat ik zo es 't speen had. Zo erg dat ik er mee naar de dokter moest.
Da was ene van een jaar of 60 die ik al heel m'n leven kende en op m'n gemak bij was.
Kom ik daar binnen zit daar toch wel gvd geen schoon blond vrouwke van een jaar of 20. Had em net een stagair.

30 seconden later lag ik daar op m'n zij mijn billen te spreiden en had dat knap blondje vol zicht op m'n poepenolleke.

ge hebt toch gevraagd of ze eens wilt lekken?

Same story maar met een pijnlijke plek op mijn linkerbal. Ik had al geen zin om daarmee naar de dokter te gaan, maar beginnen opzoeken en Google says: teelbalkanker dus toch maar geweest.

Had hij dan wel geen stagaire bij die moest voelen en ochja terwijl we bezig zijn ook ff zijn zoon erbij roepen die ook studeerde voor dokter. Awkward as fuck. Hopelijk woont die ergens aan de andere kant van het land ofzo.

Het was dan uiteindelijk gewoon een ontstoken haarvaatje 🙄🙄🙄

Och jongens, bij mij was er ne knappe jonge dokter stagiair (man dus) dat mijn baarmoederonderzoek moest doen i.p.v. de vrouwelijke gynaecologe. Ah en er was ook een extra verpleegkundige stagaire, dus 4 man dat er op staat te zien ipv de gebruikelijke 2. En dan geraakte hij nog niet goed door de baarmoedermond dus moest de gynaecologe toch nog overnemen en was de toevoer van de vloeistof gestopt omdat de verpleegster stagiaire niet goed oplette en was ik ondertussen zo wit weggetrokken (want aangenaam is dat niet, zeker niet zonder genoeg vloeistof en als ze tegen uw baarmoedermond liggen te beuken) dat ik nog wat op een bedje moest liggen waarna dokter stagiair nog eens moest komen zien of alles ok was.

Ze moeten het ook leren zeker 🤷‍♀️ . Ik denk niet dat die zich dat achteraf zo goed herinneren ze.

Goh ja.. Moest ik als stagiair een borstonderzoek mogen doen bij Veronique decock of Ann Lemmens dan zou ik het toch niet rap vergeten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan