zwarten
Well-known member
Fantastisch! Je bent meester semantische discussies maar dat je dit nu kan reduceren tot op het niveau van een smiley gezichtje en dan nog in dialoog met een andere poster is toch wel weer van een heel ander niveau. Hoe kan ik hier nu nog op antwoorden? Wat zit je feitelijk hoog met die smiley face?Ik weet niet eens wat dat betekent. Zwarten schrijft ‘erg dat ze geen operatie kunnen betalen die het ongedaan maakt‘ maar die pruillip staat niet bij ‘jammer dat ze geen geslachtsoperatie kunnen betalen. Welke association? Welke guilt?
Die mensen stappen in een financiële mallemolen als ze een keuze maken (of een keuze voor hun gemaakt wordt) maar als ze dan tot de constatatie komen dat het de verkeerde keuze was mogen ze de portefeuille nogmaals opentrekken?
Waarom wordt dit dan niet gecatalogeerd onder medische dwaling en kunnen ze een dokter of een medisch team voor de rechter slepen?
Zitten zulke operaties echt wettelijk potdicht als je hiervoor tekent zoals beschreven door die spaanse transgender in mijn vorige link?
wel ik vind dat

In my experience as an activist, I’ve heard terrible stories of extremely questionable results sold as infallible cures, claims from patients who wanted to report malpractice but had signed multiple documents that impeded them from later filing complaints, and tales of trans people being called by their original gender pronouns on the operating table.
Laatst bewerkt: