Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag besproken worden. voor de zoveelste keer. Als het kind iets vraagt, antwoord je.
Kom, je blaast warm en koud tegelijk. De leerkracht mag het onderwerp bespreken, maar het mag niet opgenomen worden in het leerplan.
Ofwel mag het onderwerp besproken worden in het klaslokaal ofwel niet. Er bestaat geen zone daartussen die je zelf creëert. Er zijn eindtermen.
Religies in vraag stellen, waardoor er ruzies zijn in gelovige gezinnen.
Je argument voor ruzies in gelovige gezinnen slaat nergens op. Zoals eerder al aangehaald: wat met gelovigen die beweren dat de aarde 6000 jaar oud is? Dan ook maar de evolutietheorie niet meer bespreken omdat er ruzie kan ontstaan?
Homoseksuele kinderen die enige twijfel hebben pushen naar gender dysphoria, terwijl ze echt niet van geslacht willen veranderen.
Je gooit hier erg veel op een hoop waar je geen bewijzen voor hebt. Kan je een beetje staven waar dit voorbeeld vandaan komt?
En dan bedoel ik niet een artikel van twee of drie transgenders die spijt hebben.
Ik vind bijvoorbeeld volgende:
In a review of 27 studies involving almost 8,000 teens and adults who had transgender surgeries, mostly in Europe, the U.S and Canada, 1% on average expressed regret. For some, regret was temporary, but a small number went on to have detransitioning or reversal surgeries, the 2021 review said.
In the Netherlands, a study of transgender young people found that only 1.9% of young people on puberty blockers did not want to continue with the medical transition.
in the UK a survey of 3398 attendees of a gender identity clinic found that just sixteen – about 0.47% – experienced transition-related regret. Of these, even fewer went on to actually detransition and become detransitioners.
Bijkomend:
Recent research by Dr Jack Turban has found that around 90 per cent of people who return to their birth gender in the US don’t do so because of regret or dissatisfaction, but because of pressure from family, school, work, or society in general.
Daarnaast hoef ik je hopelijk niet uit te leggen dat geaardheid niet beïnvloed kan worden door enkele uurtjes les op school. Net zoals geaardheid niet kan veranderd worden door conversion therapy of soortgelijke zaken.
Ik vind voor die redenen LGBT promoten een net negative voor de holebi gemeenschap.
Onderwijzen is niet gelijk aan promoten.