Kunnen ze net zoals Sunweb vorig jaar 2 en 3 zijn ofzo?Ik zou Almeida toch in de kopgroep laten hoor, wat voor nut heeft dit nu weer.
Hij had er gewoon van in het begin moeten bij blijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen ze net zoals Sunweb vorig jaar 2 en 3 zijn ofzo?Ik zou Almeida toch in de kopgroep laten hoor, wat voor nut heeft dit nu weer.
Vooral dit denk ik ook, viel echt op dat hij van her naar der botste. Afdalen op gravel zal al helemaal zijn ding niet zijn.hoe slecht rijdt die ook op gravel
Roger De Vlaeminck had nog zo gezegd om een jaartje te crossen om zijn stuurmanskunst te verbeteren. Het grote gelijk!hoe slecht rijdt die ook op gravel

Nogal moeilijk te trainen in het crossen als je 8 maand moet recupereren van een val in het ravijn hé.Roger De Vlaeminck had nog zo gezegd om een jaartje te crossen om zijn stuurmanskunst te verbeteren. Het grote gelijk!![]()
Die is constant in het rood aan het gaan als je ziet hoe diep hij op zijn stuur ligt. Maar evenepoel ook hoor.Bernal toch ook zwaar in het rood gegaan bij momenten, dus er is ook wel een inspanning geweest, tis niet dat die enkel freewheelend mee ging en Evenepoel er af vloog.
Welja, die indruk heb ik ook.Die is constant in het rood aan het gaan als je ziet hoe diep hij op zijn stuur ligt. Maar evenepoel ook hoor.
Ja en neen he, je moet toch gewoon je kopman bijstaan, tenzij het echt volledig over en uit is. Stel dat je op die manier de schade enigszins kan beperken, dan kan dat een podiumplaats schelen bijvoorbeeld.Evenepoel moet gewoon volgen hé. Komaan dit ligt niet aan tactiek of aan Almeida. Als je de giro wilt winnen moet je in de favorieten groep kunnen blijven die 20-25 man sterk is.