Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Evenepoel toch ook niet goed genoeg om te reageren als het echt zou moeten volgens mij. Gaat nog moeten groeien in de ronde om een mooi klassement te rijden.
Wel ergens een beetje normaal. Buiten de media ging niemand hier beweren dat ie de ronde zou winnen. Hij is niet zo slecht maar zeker nog niet top. Hij heeft de schade vandaag wel beperkt. 10sec of zo?

11" verloren denk ik

Bernal lijkt weer helemaal terug sterk en explosief lang geleden dat we dat nog van hem zagen

Yates belangrijkste die niet mee was

Wel ergens een beetje normaal. Buiten de media ging niemand hier beweren dat ie de ronde zou winnen. Hij is niet zo slecht maar zeker nog niet top.
Heel normaal. Maar hoopten we hier ook niet allemaal een beetje dat hij meteen weer zou heersen?

Maar hij doet het toch niet slecht, sleept dat tweede groepje met Yates enzo toch naar de finish.

Dat is gewoon volstrekt normaal he. Laat die hele euforie van Roze Remco nu maar een paar dagen wegblijven, ik werd er zot van...

Het verlies van tijd valt nog goed mee.
Deze rit betekend zeer weinig voor het klassement. Buiten dat Remco kopman is.
Wel tekenend dat Bernal toch nog even sprint :p

Roze Remco, alstublieft jongens... Beetje realistisch zijn ook, de giro is net begonnen.

Toch gewoon goed van Evenepoel hoor. Amper 11 secondjes moeten toegeven, dat maakt die zo weer goed in de laatste tijdrit ;)

Op naar donderdag, dan gaan we een nog wat duidelijker beeld krijgen.
Al hoop ik nog altijd dat Evenepoel vooral in de laatste week het beste voor de dag zal komen.

Toch gewoon immens sterk ? In de juiste groep aangekomen want als Remco nu in het roze stond kon het alleen maar bergaf gaan.

Ik vind dat gewoon een heel goede prestatie van Evenepoel. Dat was nu toch te verwachten dat hij die eerste week gewoon de schade ging moeten beperken en dat hij (normaal gezien) beter gaat worden naarmate de ronde vordert.

Imo is de grootste verrassing dat Yates niet bij de beste is (al zal die ook eerder pieken in de derde week zeker?). Bernal lijkt wel heel goed al.

Alles gaat gewoon weer gespeeld worden in de laatste week dus buiten het feit dat Almeida en Bennett ondermaats zijn, kun je nog maar weinig concluderen na vandaag.

Karsten Kroos begon zaterdag al over een mogelijke eindwinst van Foss toen die zo'n goede tijdrit reed.

Vandaag zag je 'm duidelijk lossen in beeld en hij repte er geen woord over. Grappig moment.

Bernal lijkt me de grootste kanshebber na deze etappe , lijkt ook in vorm
Héél het jaar las ik in de media: Ik ben slecht, mijne rug is nog steeds niet in orde.
Maar inderdaad, volgens mij is hij de favoriet om deze ronde te winnen.

Evenepoel moet nog wedstrijdritme opdoen. Ik verwacht hem pas volgend jaar terug op zijn sterkste. Maar hij mag mij altijd verbazen en pieken naar de 3de week :D

Toch gewoon immens sterk ? In de juiste groep aangekomen want als Remco nu in het roze stond kon het alleen maar bergaf gaan.
Ja, de basis is er al. Hij kan rondrijden (op de grote molen) met een constant egaal tempo. Maar hij kan nog niet echt versnellen. Dat komt wel terug met de tijd .. hopelijk deze ronde al, pieken naar week 3, maar zo niet? Genoeg kansen in de toekomst ..

Eigenlijk ideaal voor Evenepoel. Vlasov hem net voorbij zodat Astana gaat mogen controleren als die vluchters van vandaag er donderdag doorzakken. Ook mogelijk dat er daarvan eentje overleefd natuurlijk.

Je bent altijd maar zo sterk als je laatste koers... Bernal werd net niet fin de carrière verklaard, Ganna was zogezegd hopeloos uit vorm etc...allemaal bla bla bla

Veel speculaties over Remco die 1, een 1ste koers rijdt na 8 maanden revalidatie en 2 nog nooit een ronde gereden heeft.
Pas op, ik zie hem ook graag bezig maar laat die maar rustig doen en kijken in week 3. Top 5 zou al zot zijn .

Anderzijds is het nu ook wel heel vroeg om al uitspraken te doen. We zijn ocharme aan dag 4 en we weten allemaal nog wat er de laatste week afkomt.

Te vroeg om over een favoriet te praten.

Poeh, hoe goed was Bernal wel niet? De manier waarop en vooral de snelheid waarmee die tot bij Landa reed was toch bepaald indrukwekkend. Het feit dat die ook nog eens stevig aanzet aan de finish voor toch die seconden extra nog te pakken is normaal tekenend voor het vormpijl en de mindset. Aan de andere kant: in 2018 reed er ook zo eentje rond de eerste 2 weken waar velen dachten dat het binnen was om dan een gigantische dreun te krijgen.

Onverwacht leuke finale gezien nog eigenlijk. Ciccone, Landa, Vlasov, Bernal... ik had niet verwacht dat we hier al zoveel vuurwerk zouden zien. Het levert allemaal niet écht veel op maar het zet alles wel nóg meer op een zakdoek. Op zich mogen we ook niet té veel conclusies trekken uit deze etappe, toch niet van de mannen die hier een klein beetje tijd verliezen. Sommige mannen komen nu eenmaal iets minder uit de verf in slecht weer.

Ik denk dat er veel vannacht goed gaan slapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan