Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit wordt mooi. Normaal komen Landa en Bernal pas in de derde week bovendrijven. Ik verwacht dus gewoon een hele ronde lang vuurwerk.

De Remco zeer sterk gereden in lastig weer voor beren.. verstandig zijn eigen tempo op laatste klim gereden ipv te reageren op Bernal en te ontploffen. Gaat nog stuk beter worden volgens mij naarmate de Giro vordert..

Alessandro Di Marchi, 34 jaar -over een week 35- en zowat eeuwige aanvaller net als Thomas De Gendt.
Pakt in de winter van zijn carrière de leiderstrui in de ronde van zijn eigen land. En daar is dan geen enkele ruchtbaarheid aan gegeven op Sporza e.d., enkel wat voetnoten op het Nieuwsblad.

Ik vind zoiets wel erg, schoon verhaal thans!

De push van HLN ging over Remco die slechts 11" moest laten aan de favorieten. Geen woord over winnaar Dombrowski. Mijn God 🥱

De push van HLN ging over Remco die slechts 11" moest laten aan de favorieten. Geen woord over winnaar Dombrowski. Mijn God 🥱
Op Sporza toch ook? Je wordt om de oren geslagen met een foto van Remco met een moddersnor met een interview met allemaal dingen die we zelf ook wel kunnen verzinnen na de etappe van vandaag. Voor Dombrowski en De Marchi moet je al doorklikken naar een 3de artikel...

EN JULLIE VRAGEN JE AF WAAROM JE DE UITZENDRECHTEN VAN DE GIRO NIET HEBT???

(Ik weet dat het er niks mee te maken heeft maar toch) :unsure:

Op Sporza toch ook? Je wordt om de oren geslagen met een foto van Remco met een moddersnor met een interview met allemaal dingen die we zelf ook wel kunnen verzinnen na de etappe van vandaag. Voor Dombrowski en De Marchi moet je al doorklikken naar een 3de artikel...

Eej pas op eh kerel!
Remco gaat dus wel de giro winnen eh! Pink Remco!
Vaderlands trots, de ideale schoonzoon, het kind dat iedere ouder wilt hebben!
:unsure:

Remember de shitstorm paar jaar terug toen L'Equipe Pinot en Alap op de voorpagina durfde zetten ipv de Gendt. Onze media zijn geen haar beter.

En ik vind dat ze nu eigenlijk gelijk hebben het klassement is belangrijker dan een rit. MAAR dan zouden ze wel eerder over Bernal moeten praten. Want die heeft indruk gemaakt. De Giro is nog lang maar ik heb Bernal in lange tijd niet zo fors zien uithalen. Daar zat echt jus in de benen.

En als de RAI dan eens een seconde te lang Nibali in beeld brengt in een Italiaanse koers kunnen ze bij ons hun verzuring ook niet verbergen, ironisch genoeg.

Lees het dan niet en negeer het als u dat niet interesseert.. simpel.. Supporter dan liever voor buitenlanders ipv voor eigen toptalent! Lijkt me logisch dat de meeste aandacht gaat naar eigen toptalent.. chauvinisme mag wel eens. Neen, wij Vlamingen neuten veel liever... of breken onze Belgen liever af.. triestig!

Eej pas op eh kerel!
Remco gaat dus wel de giro winnen eh! Pink Remco!
Vaderlands trots, de ideale schoonzoon, het kind dat iedere ouder wilt hebben!
:unsure:
Sja, dat is nu eenmaal media.. daar moet je doorheen kijken. De renner in kwestie zelf is veel slimmer.. en bewijst dat ook. Rijdt rustig en verstandig zonder zich van al die "heisa" iets aan te trekken 😉👍

Hij rijdt hier tegen een Tourwinnaar die stevig in vorm is en een Vueltawinnaar die twee weken terug in de Ronde van de Alpen iedereen belachelijk maakte bergop. En dan vergeet ik gewoon Landissimo die dit seizoen ook superbenen heeft en in grote rondes altijd beter is dan in het kortere werk en vooral een Baskische (!) superknecht heeft en ook nog Vlasov die weer een stap lijkt gezet te hebben. Dan vind ik inderdaad het 'Roze Remco'-gedoe er wel wat over, hoezeer ik ook hoop dat die hier (voor de zoveelste keer) het onmogelijke presteert.

Ik probeer er overheen te lezen en het compleet te negeren, maar dat is best lastig. In zo goed als alle Vlaamse wielerverslaggeving gaat het 5 seconden over de ritwinnaar, 10 seconden over het groepje Bernal en tussendoor 3 minuten over Evenepoel.

Vandaag had ge dan nog een Louis Vervaeke die heel de dag in de aanval reed. Staat ook derde in het klassement. Weinig tot niets erover in de media. Zo iemand mag toch ook wat meer aandacht krijgen..

Vandaag had ge dan nog een Louis Vervaeke die heel de dag in de aanval reed. Staat ook derde in het klassement. Weinig tot niets erover in de media. Zo iemand mag toch ook wat meer aandacht krijgen..
Dat stoort mij dan eigenlijk nog het meest. Als ge dan toch overdreven chauvinistich bent, geef andere Belgen die goed presteren dan ook aandacht. Ma bon, we gaan ermee moeten leren leven. De pers heeft hun clicks nodig en het zijn maar een 10-tal renners in het hele peloton die die clicks genereren. In het voorjaar wordt er vaak ook meer geschreven over waar Van Aert of Van der poel ergens geëindigd zijn in één of andere etappe i.p.v. het hebben over de winnaars of de prestaties van de dag.

Sja, dat is nu eenmaal media.. daar moet je doorheen kijken. De renner in kwestie zelf is veel slimmer.. en bewijst dat ook. Rijdt rustig en verstandig zonder zich van al die "heisa" iets aan te trekken 😉👍
Men zou beter de vraag stellen of hij en QS al iets tegen Groenewegen gezegd hebben.
Ik betwijfel nu wel of hij zich niks van die heisa aantrekt. Volgens mij heeft hij gewoon constant een harde plasser door al de aandacht die hij krijgt. Loopt waarschijnlijk nog meer naast zijn schoenen dan al het geval was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan