Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij stoort het meeste nog dat ze die jongen veren in zijn reet steken in het extreme. Dat die jongen talent heeft dat staat vast, immens veel talent. Maar dat maakt van u nog geen winnaar, daar is meer voor nodig. Die jongen rijdt nog maar enkele jaren met de fiets, kijk daar gewoon nuchter naar. Nee laten we hem al bombarderen tot giro winnaar en doen alsof hij de Dieu ik hoogst eigen persoon is.Als je zag dat er al een reportage op VTM was over godbetert de slager van Evenepoel... en toen was de Giro zelfs nog niet begonnen. Zodra Remco eens op het podium belandt van een grote ronde, gaat het helemaal ontploffen.
Figuren als een Evenepoel spreken natuurlijk een heel ander publiek aan. Net zoals nu de laatste jaren aan de gang is met de Rode Duivels. Zodra die terug afglijden naar het niveau van 10-15 jaar geleden, krijg je weer een heel ander beeld.
Wij hier op dit subforum wél, maar het grote publiek is nu eenmaal niet geïnteresseerd in Dombrowski of in Vervaeke die 4e wordt. Van een openbare omroep mag je inderdaad beter verwachten, dus ik hoop ook dat sporza.be binnen een paar weken niet vol reportages staat over de kapper van Evenepoel of over zijn favoriete snoepjes toen die 12 jaar was.
Dat kon niet goed aflopen, zoveel stoef over Mikel.Hij rijdt hier tegen een Tourwinnaar die stevig in vorm is en een Vueltawinnaar die twee weken terug in de Ronde van de Alpen iedereen belachelijk maakte bergop. En dan vergeet ik gewoon Landissimo die dit seizoen ook superbenen heeft en in grote rondes altijd beter is dan in het kortere werk en vooral een Baskische (!) superknecht heeft en ook nog Vlasov die weer een stap lijkt gezet te hebben. Dan vind ik inderdaad het 'Roze Remco'-gedoe er wel wat over, hoezeer ik ook hoop dat die hier (voor de zoveelste keer) het onmogelijke presteert.
Ik probeer er overheen te lezen en het compleet te negeren, maar dat is best lastig. In zo goed als alle Vlaamse wielerverslaggeving gaat het 5 seconden over de ritwinnaar, 10 seconden over het groepje Bernal en tussendoor 3 minuten over Evenepoel.

Dit dus, man man die Italianen... dramatisch.mijn god wat een dramatish camera werk
je hebt een ganse dag om je voor te bereiden het is een vaste camera en toch nog niet weten welk camera punt je nodig hebt
De nieuwe truk om te winnen: Ketting eraf halen van je grootste concurrent!Denk dat Ewan Merlier zijn derailleur eraf rijdt, balen.
De eerste hordes leken goed genomen. Na de eerste tijdrit en regenachtige heuvelrit stond hij gewoon mee tussen de grote namen, in dezelfde tijd als Yates en 10 seconden achter Bernal.Dat kon niet goed aflopen, zoveel stoef over Mikel.
Een serieuze aderlating voor deze Giro met al het lekkers wat er nog zat aan te komen.Is mij ook al opgevallen.. en het beeld valt geregeld weg.. ook bij goede weersomstandigheden zoals vandaag. Toch vreemd allemaal..Doen 12jarigen daar trouwens de regie en camerwerk?
Wat heeft hij daar meer voor nodig? Ik dacht om een winnaar te zijn, dat je moet winnen. Ik moet zijn palmares hier toch niet nog eens neerschrijven?Mij stoort het meeste nog dat ze die jongen veren in zijn reet steken in het extreme. Dat die jongen talent heeft dat staat vast, immens veel talent. Maar dat maakt van u nog geen winnaar, daar is meer voor nodig. Die jongen rijdt nog maar enkele jaren met de fiets, kijk daar gewoon nuchter naar. Nee laten we hem al bombarderen tot giro winnaar en doen alsof hij de Dieu ik hoogst eigen persoon is.
Het probleem is dat je dan een renner krijgt die serieus naast zijn schoenen fietst, je faciliteert dat gewoon op deze manier. En je hebt net het tegenovergestelde nodig, een media en omkadering die hem met beide beentjes op de pedalen houdt. En je mag dan wel superster zijn, je dient altijd uw teammates met respect te behandelen. En renners van andere ploegen ook.
En als die onvoorwaardelijke liefde ten koste gaat van andere renners en prestaties dan frustreer ik mij daarin. Dat is gewoon nergens voor nodig.
Het feit dat hij bij QS zit is een vloek en een zege tegelijk. Ik kan mij geen andere ploeg indenken waar hij deze kans nu al zou krijgen, en zeker met zo een magnifieke sportieve omkadering. Dus zeker positief. Maar tegelijk zit je wel in een chauvinistische ploeg met een manager die zelf geen boute uitspraken schuwt, en die u bijna ziet als zijn kind. Dat is niet zo bevordelijk.
En om sommige mensen voor te zijn, ik ben wel degelijk fan van de renner Evenepoel. Maar niet onvoorwaardelijk en al zeker niet tot in het extreme. Als hij de giro zou winnen dan zou ik zeker niet ongelukkig zijn.
Enkel met talent win je geen koersen. Er rijden tig coureurs met talent die een goeie laboproef afleggen. Toch is het aantal zuivere winnaars niet zo groot.Wat heeft hij daar meer voor nodig? Ik dacht om een winnaar te zijn, dat je moet winnen. Ik moet zijn palmares hier toch niet nog eens neerschrijven?
Hoezo fietst die naast zijn schoenen? Je mag ook eens voorbeelden geven waar hij geen respect heeft voor zijn teamates of andere? Als je het over Groenewegen hebt, die jongen heeft er zelf voor gezorgd dat quasi niemand hem nog respecteert.
Als je als renner/sportman zulk talent heb, mag je uw ambities uitspreken.
De reden dat hij nu al die kans krijgt, of zelfs vorig jaar is omdat elke andere ploeg hem die gegeven had. Als je dat echt denkt heb je gewoon totaal geen koerskennis. Pogacar wint vorig jaar de Tour, op dezelfde leeftijd als Evenepoel nu. Er zijn nog wel voorbeelden waar ploegen zulke jonge talenten kansen geven.