Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het voordeel is wel dat je de reclame nu ook niet zietha @Romelus leest mee 😄. Net bericht op Eurosport: sommige kijkers thuis hebben slecht beeld, we werken eraan

Zelfs de reclame is fubar dus ik geloof hen wel als ze zeggen dat ze eraan werken.

Volgens mij zijn ze nu live aan het testen. Stukken dat het beter gaat, maar nu ineens zeer slecht weer.

Der zitten een paar engineers bij Eurosport die geen plezante dat hebben momenteel!

Ik herinner me nog de ronde van Belgie waar Evenepoel ook Wellens moest laten rijden toen die ging op de Roche au Falcon maar toen gewoon terug kwam op zijn eigen tempo en hem erna nog afreed ook. Echt explosief heb ik Evenepoel nog niet veel zien uithalen dus benieuwd of deze rit hem beter ligt.

Bleef gewoon in zijn tempo vorige keer maakte op geen enkel moment aanstalten om te springen gewoon tempo.

Volgens mij zijn ze nu live aan het testen. Stukken dat het beter gaat, maar nu ineens zeer slecht weer.

Der zitten een paar engineers bij Eurosport die geen plezante dat hebben momenteel!
Idd een kutzender Eurosport.. niet eerste keer deze week die zware storingen

Met de helft van het beeld zou ik al blij zijn precies... Ik heb gemiddeld 5 pixels beeld ofzo, de rest is grijs.
Gelukkig komt de commentaar er wel zonder storing door :sarcastic:

Nu er juist op een feestdag mss wat extra volk kijkt. Het zit hen niet mee.

Gelukkig is er op dit moment toch niets te zien aangezien er geen livebeelden zijn. Maar hoe heeft Eurosport dit nog altijd niet gefixt. Dit is ook niet de eerste keer deze week.

Dan koopt een mens een qled en dan heb je beeld precies met 1 van de eerste smartphones gefilmd.

Gelukkig een goeie livestream gevonden zonder grijze blokjes. Op dit moment beter dan die grijze blokskes op TV.

Maar hopelijk kunnen we de laatste klim van de dag toch nog mooi in beeld op tv te zien krijgen.

OK dacht al dat het alleen aan mijn tv lag of kabelverbinding. Dus als straks Eurosport het eigen probleem kan gefixt hb, zal de Rai er wel voor zorgen dat er niks doorkomt. Wat een kutzooi, en dan nog gezwegen over al die reclameblokken. Commentaar op zich cava wel

Bettiol toch ook goed. Beetje zwak dit voorjaar maar als je de RVV kunt winnen en ook dit toch goede renner.

Ganna die gaat straks als eerste moeten (lees moedwillig) lossen. Die geeft nu plankgas en dan is het: 'Job done voor vandaag'!
En dan is het aan de andere knechten en daarna de grote kanonnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan