Toch heel duidelijk dat dit het geval is?Zou Evenepoel geen technisch probleem hebben gehad of fout geschakeld. Anders toch maar een raar verloop
Hij stond quasi stil om dan nog 4e te worden... Zal wel iets gescheeld hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch heel duidelijk dat dit het geval is?Zou Evenepoel geen technisch probleem hebben gehad of fout geschakeld. Anders toch maar een raar verloop
Dat is Evenepoel hé. Remember de ronde van Belgie deed daar net hetzelfde. Passen en dan gewoon op eigen tempo rijden en alles oprollen. Heeft niet die explosiviteit en schakelt snel naar zijn eigen tempo. Deed hij eerder deze Giro ook al relatief vlug passen maar dan toch de schade beperken met zijn eigen tempo.
Benieuwd wat dat geeft op de echte lange cols.
Als dit al een slechte dag is, vraag ik me af wat een goeie isEvenepoel geen drama. Kan ook een slechte dag zijn gewoon
Dat heb ik dan gemist. Ik zag hem gewoon plots redelijk ver achteraan en toen Bernal ging zat hij ver en is dan langzaam beginnen opschuiven. Ik heb hem niet zien stilstaan.Dit was niet gewoon passen hé, dit was stilstaan. Echt no way dat die geen paar seconden een schakelprobleem had ofzo. Klopt dat hij een klimmer is die altijd op eigen tempo probeert te rijden en dan volk oprolt, maar dat passen was niet "eigen tempo".
De renner die stil stond was Evenepoel helemaal niet. 10 seconden later zat hij terug vooraan ofzo. Leek me een fdj te zijn. Maar ook Bora of ag2r rijden in een wit truitje van zo hoog gezien.
iddDe renner die stil stond was Evenepoel helemaal niet. 10 seconden later zat hij terug vooraan ofzo. Leek me een fdj te zijn. Maar ook Bora of ag2r rijden in een wit truitje van zo hoog gezien.