kimme1975
Well-known member
Klopt volledig wat u zegt.. idd onzin wat ze daar uitkramen op Eurosport jammer genoeg..Ja, das niet echt fair natuurlijk. Wanneer was de laatste keer dat een renner bij zijn eerste grote ronde kopman was?
* Bernal werd 15de in zijn eerste GT als luxe-knecht en 3de in rang in zijn team en won het jaar nadien.
* Contador won bij zijn eerste serieuze poging (tenzij je die 31ste plaats in dienst van Liberty Seguros wil meetellen).
* Pogacar won zijn eerste Tour...
Ja en alles wat ze daar zeggen is juist... heb je wel gehoord wat ze daar weer allemaal zitten uitkramen?
Evenepoel parkeert! Evenpoel staat stil! Except, dat was totaal niet waar: zie screenshot die @george_parasol hierboven poste...
Evenepoel stond helemaal niet stil. Hij zat wel tamelijk ver, wat daar de reden van is weten we niet maar leek mij eerder ofwel slechte positionering ofwel bewust zelf pacen. Hij zal zelf wel weten dat als hij hier goed paced dat hij hooguit een handvol seconden moet prijsgeven, als hij zichzelf opblaast in die eerste 200m verliest hij misschien een halve minuut... uiteindelijk zie je Bernal echt verkrampen die laatste 100 meter en daar pakt hij dan ook geen extra tijd meer, integendeel, hij moet zich naar de streep slepen terwijl Evenepoel nog redelijk kloek trapt tot op de streep.
Ik dacht aan mechanisch probleem maar het was duidelijk de positionering die de oorzaak was na bijna tik door ineos-man aan achterwiel Bernal in de tunnel
Remco Evenepoel: "Door ploegmaat van Bernal verloor ik enkele plaatsen" | sporza
Remco Evenepoel moest zondag enkele seconden prijsgeven op Egan Bernal op de onverharde klim naar Campo Felice. "Gelukkig heb ik niet veel tijd verloren, ik miste maar net de bonificaties", zegt Evenepoel.
Laatst bewerkt:
Gewoon in de luwte blijven, zo veel mogelijk in spaarmodus proberen mee te zijn, en zien hoe ver ge geraakt voor de afsluitende tijdrit.
.