Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of Trump zwart achter zijn rug zien potten "naughtiness personified", of Nadal op zijn knieën neerzijgen, of backhand langs de lijn van Federer...

:sleep:

Moest het nu enkel reclame zijn, kan ik het nog begrijpen. Maar van de 5min reclame, is het 2,5min effectieve reclame en dan 2,5min Froome die de Ventoux oploopt, Nadal die Roland-Garros wint, etc. Onbegrijpelijk dat ze zo'n dingen van ettelijke jaren geleden er tussen proppen tijdens een live-uitzending.

Moest het nu enkel reclame zijn, kan ik het nog begrijpen. Maar van de 5min reclame, is het 2,5min effectieve reclame en dan 2,5min Froome die de Ventoux oploopt, Nadal die Roland-Garros wint, etc. Onbegrijpelijk dat ze zo'n dingen van ettelijke jaren geleden er tussen proppen tijdens een live-uitzending.
Dat is omdat die rare blokken niet verkocht zijn of reclame bevat die niet mag getoond worden bij ons bv als ik me niet vergis

Toch vreemd dat je dan tijdens de rit stopt?
Had gehoopt dat die nog t/m vrijdag zou doorgaan. Maandag nog sprinten, dan rustdag, 2 ritten training en dan nog eens sprinten

Ik zeg het: Ik ben een kenner :cool:

Bij de start van de Giro stond er een interview in de krant met één van de ploegleiders. Tot rit 13 rijden en dan naar huis was het plan.

The home of cycling eh!
En vroeger had je dan nog commentaar van Been aan uw been. Dan kende uw plezier helemaal geen einde!

Moscon zit steengoed deze giro , wat een beest was dat gisteren.
Ik vermoed dat hij de sleutel zal zijn voor Bernal deze giro (en zeker woensdag).

Het lastigse moest nog komen , maar ik vond het vrij impressionant hoe hij van de rest weg vloog.
Bernal wou dus gewoon het roze pakken , want hij wist niet eens dat hij de rit had gewonnen toen hij de meet overschreed.

Hoeveel zou Bernal nodig hebben om zeker te zijn van het roze ? ik vermoed dat hij met 2 minuten zeker voorsprong genoeg heeft ?
Ik zie hem normaal gezien max. 1:45 verliezen , als alles normaal verloopt tenminste (en niet zoals in de recente tour).

Matteo Fabro begint ook aardig rood te zien :D

De rai is wel fan van die kerel, wordt heel veel in beeld genomen, ook de afgelopen dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan