Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KanterWie lag daar op de grond, Bardet?
Sagan weer schoon rechtdoor, not!
* 4 seconden.Zoveel moeite doen voor een seconde![]()
Ja je hebt gelijk, ze gaan normaal gezien nog een correctie doen.hmm ja idd , en Evenepoel op 14 sec , dacht dat iedereen binnen dezelfde tijd ging aankomen door die val ?

Nee het was duidelijk DQS die voor die seconden ging. Ganna dacht 'met alle ineosezen maar niet met den dezen'* 4 seconden.
Als Remco niet reageert dan pakt Bernal hier 3 seconden en snoepen Moscon en Narvaez de rest weg en verliest hij dus 3 seconden. Nu wint hij er 1 => net profit: 4 seconden. en als Almeida hier niet zit te slapen pakt hij nog een seconde extra.
Het kost alleen véél meer energie dan nodig omdat hij laat zich hier alleen wel een beetje verrassen, mede en vooral omdat zijn ploegmaat daar gewoon los uit de wielen wordt gereden en moet dan wel een hele tijd kop in de wind achtervolgen terwijl Bernal wel gewoon op het wiel van Moscon zit.
Zeer juist. Als je het leest denk je ohja 1 seconde. Als je het ziet was het wil indrukwekkend. Evenepoel z'n ploegmaat kon de trein Ganna/Bernal niet volgen en dan gaat hij gewoon zelf erop en erover. Die kerel is zo sterk puur op de macht.Remco toch echt een vechter, mooi om te zien. Al was het maar voor peanuts, Bernal kon toch het wiel niet houden en Evenepoel had net vol in de wind een gat gedicht op Ganna nota bene.
En de rally van Dakar waar dienen rally-auto via een grote zandduin over de kop vliegt naar beneden rolt en nadien vrolijk verder rijdt..Ik hebfroome ondertussen al de hele Ventoux zien oplopen door het aantal reclame blokken. En een onweerstaanbare drang om formulen1 banden op mijn fiets te leggen![]()

Vond ik ook.. effe een fameuze klets erbij zegt hem.. Bernal fameuze verkoudheid en los uit het wiel. Psychologische oorlogsvoering vanwege de kleine..was wel een serieus sprintje van Evenepoel

Uiteindelijk toch via Remco himself.. bye bye Ganna en Ineos..Nee het was duidelijk DQS die voor die seconden ging. Ganna dacht 'met alle ineosezen maar niet met den dezen'
Vandaar dat er ene van Ineos voor hem is en 3 vlak achter hem (met Almeida).Uiteindelijk toch via Remco himself.. bye bye Ganna en Ineos..