Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat dit voor Remco vooral een goede leerschool is. Wees maar zeker dat ze nu aan de pijnpunten zullen werken. Ze zouden ook een beroep doen op gewezen mountainbiker Oscar Saiz om daaltechnieken aan te leren.
Dalen is meer dan enkel maar techniek, bijna alle renners die voor de knikkers gaan krijgen daaltechniek. Heel de Jumbo-visma tour ploeg hebben daalcoaching gehad. Maar het is meer dan enkel die technieken die van u een goede daler maken.
Positie kiezen en vasthouden en vooral durf heb je nodig.

De vuelta rijden zal voor Remco een risico zijn. Hij mag daar niet met rode ambities naartoe, maar als helper en vrije rol in ritten die hem liggen kan het lukken. Zo een rit in de vuelta staat mooi op zijn palmares, en een dienende rol kan hem ook ervaring bijbrengen.

Dalen is meer dan enkel maar techniek, bijna alle renners die voor de knikkers gaan krijgen daaltechniek. Heel de Jumbo-visma tour ploeg hebben daalcoaching gehad. Maar het is meer dan enkel die technieken die van u een goede daler maken.
Positie kiezen en vasthouden en vooral durf heb je nodig.

De vuelta rijden zal voor Remco een risico zijn. Hij mag daar niet met rode ambities naartoe, maar als helper en vrije rol in ritten die hem liggen kan het lukken. Zo een rit in de vuelta staat mooi op zijn palmares, en een dienende rol kan hem ook ervaring bijbrengen.

Remco was nu eigenlijk al de officieuze kopman mede door de persaandacht. Die in een volgende grote ronde als helper of als vrijbuiter opsturen zal zeer goed ingepakt en verkocht moeten worden.

Remco was nu eigenlijk al de officieuze kopman mede door de persaandacht. Die in een volgende grote ronde als helper of als vrijbuiter opsturen zal zeer goed ingepakt en verkocht moeten worden.
Ik zie niet goed waarom? Het is nog altijd de ploeg die bepaalt wie welke rol krijgt.
En als DQS met Remco in een helpersrol het rood of het podium kan pakken dan twijfelt men niet.

Het heeft uiteindelijk geen zin om hem naar Spanje te sturen met rode ambities, een hele ploeg in zijn dienst te laten rijden, en op neem nu Pico Villuercas door het ijs te zakken.

Ik zie niet goed waarom? Het is nog altijd de ploeg die bepaalt wie welke rol krijgt.
En als DQS met Remco in een helpersrol het rood of het podium kan pakken dan twijfelt men niet.

Het heeft uiteindelijk geen zin om hem naar Spanje te sturen met rode ambities, een hele ploeg in zijn dienst te laten rijden, en op neem nu Pico Villuercas door het ijs te zakken.
Het moet verkocht worden aan de Vlaamse/Belgische wielerfan en aan de media, Remco zal zich wel schikken in zo een rol als hij weet dat hij er uit kan leren.

Het moet verkocht worden aan de Vlaamse/Belgische wielerfan en aan de media, Remco zal zich wel schikken in zo een rol als hij weet dat hij er uit kan leren.
De wielerfans en de media moeten zich daar maar bij neerleggen denk ik dan :P
Als al mijn verwachtingen als wielerfan uit zouden moeten komen je zou nogal schrikken denk ik!

Evenepoel zal nooit een grote ronde winnen. Tenzij hij nog vermagerd en meer durf toont. Anders zie ik hem alle koersen winnen en mooie ritten in grote rondes + eindklassement in kleinere rondes.
Evenepoel heeft niet de lichaamsbouw van een hedendaags grote ronderenner, en hij kan moeilijk doseren. Voor de rest denk ik dat die jongen alles kan winnen behalve grote rondes.

de Giro is dit jaar gewoon fantastisch, met een roze trui die geen kans laat liggen om in de aanval te trekken en al de rest een pak slaag te geven. En opnieuw en opnieuw...

Voor Remco (en de rest) is het serieus afzien, het parcours is bikkelhard, soms technisch moeilijk en behalve een paar massasprint ritten zitten er altijd wel venijnige bergen bij. En de laatste week is dan nog de zwaarste.

Nu hij heeft geleerd wat er op hem af komt, kan hij zich in de toekomst veel gerichter voorbereiden.

Buchmann was met zijn huidige vorm een serieuze kandidaat voor het podium. Dat is na Landa de tweede schaduwfavoriet die letterlijk wegvalt. Dit wens je niemand toe. :frown:

de Giro is dit jaar gewoon fantastisch, met een roze trui die geen kans laat liggen om in de aanval te trekken en al de rest een pak slaag te geven. En opnieuw en opnieuw...

Dat hebben we de vorige jaren nog gezien hoor, alleen zakte de leider dan helemaal weg in de derde week. Al is de kans dat dat gebeurt met Bernal wel kleiner

Alé, 66,6% van Lotto Soudal in de vlucht van de dag. 2 renners :biglaugh:

Ook Campenaerts, Hermans en De Bondt mee. Ritprofiel moet die renners wel liggen. Enkel Vanhoucke lijkt me vrij kansloos, die zal zich wel in dienst van Oldani zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan