Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben die 10 man dat punten pakt?Levert weinig punten op hoor. De Gendt zijn punten tellen aan het eind van het jaar zelfs waarschijnlijk niet mee.
Hebben die 10 man dat punten pakt?

Dacht dat Vanhoucke bergop het verschil kon maken en toen dat niet lukte omdat Vanhoucke niet meer kon, was hij zeker van stuk in de sprintDie Vuelta rit die hij won jaren terug was ook in een sprint. Kan het dus wel. Vond het dan ook wat vreemd dat hij eerst voor Vanhoucke begon te werken ipv dat zijn kaart werd getrokken.
Als Gendtje in order is, dan kan hij in dit soort ritten, waar er geen seconde recuperatie is, zijn diesel in gang trekken en zijn er weinigen die sneller dan hem rijden. Het is niet meer zo indrukwekkend als 5 jaar geleden, maar blijkbaar nog altijd goed genoeg voor een GT overwinning….Sterk toch van Thomas.
VDP die er zulke stevige lellen opgeeft en dan toch nog 15s wegrijden, proper!
Boonen is nog lang geen 10 jaar gestopt hé... granted, zijn laatste boerenjoer was 10 jaar geleden en daarna was het allemaal een pak minder maar toch, moet toch in die top 5.Als Gendtje in order is, dan kan hij in dit soort ritten, waar er geen seconde recuperatie is, zijn diesel in gang trekken en zijn er weinigen die sneller dan hem rijden. Het is niet meer zo indrukwekkend als 5 jaar geleden, maar blijkbaar nog altijd goed genoeg voor een GT overwinning….
Heeft natuurlijk enorm veel ervaring ondertussen, en was de enige “natuurlijke” winnaar in dat kopgroepje.
Waar plaatsen we De Gendt bij de beste belgen van de voorbije 10 jaar? Ik denk dat je toch top 5 uitkomt… Wout Remco Greg Phil en dan Gendtje als 5e?
Ik zou hem zelf nog als 4de durven zetten hoger als Remco momenteel nog (omdat die ook nog te jong is om dergelijk palmares op te bouwen , zal wel hopelijk niet lang meer duren.)
Ja, Boonen heb ik voor het gemak even in het decennium er voor gezet….Boonen is nog lang geen 10 jaar gestopt hé... granted, zijn laatste boerenjoer was 10 jaar geleden en daarna was het allemaal een pak minder maar toch, moet toch in die top 5.