van een Jinx gesprokenIk weet niet goed waarom, maar ik kijk deze Giro echt vooral uit naar Tratnik om één of andere bizarre reden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van een Jinx gesprokenIk weet niet goed waarom, maar ik kijk deze Giro echt vooral uit naar Tratnik om één of andere bizarre reden![]()

Mogen die minder dan 24h voor de start nog wel een wissel doorvoeren?
Peter Farazijn was dit en kreeg die telefoon tijdens het bezichtigen van de Rally van IeperZe hebben ooit eentje een paar uur voor de start van de Tour gewisseld. Was een belg maar kan nu niet op zijn naam komen. Was toen wel een fout van de organisatie met de auto tegen de renner gereden of zo waardoor die geblesseerd was.
Hangt af van de UCI denk ik als die het toelaten kan het wel denk ik. Hadden ploegen ten tijde van corona niet een renner extra mee zelfs om nog zo'n last minute vervanging te doen?

was dat niet met een start in Luik en hij was de enige renner dichtbij genoeg om tijdig de start te halen als ik mij niet vergisPeter Farazijn was dit en kreeg die telefoon tijdens het bezichtigen van de Rally van Ieper![]()
Peter Farazijn was dit en kreeg die telefoon tijdens het bezichtigen van de Rally van Ieper![]()
was dat niet met een start in Luik en hij was de enige renner dichtbij genoeg om tijdig de start te halen als ik mij niet vergis
Leknessund en Hoole staan daar mooi bij de toppers![]()
Evenepoel, Roglic, Kung en Ganna starten na elkaar tussen 16:34 en 16:37. Vreemd dat er dan nog 8 renners erna vertrekken. Je wil toch net eindigen met die 4?
Evenepoel morgen voor het eerst trouwens in zijn tricolore trui.

Die volgorde wordt toch gewoon geloot? Toch de teams, en dan mogen de teams hun renners invullen denk ik![]()
Evenepoel, Roglic, Kung en Ganna starten na elkaar tussen 16:34 en 16:37. Vreemd dat er dan nog 8 renners erna vertrekken. Je wil toch net eindigen met die 4?
Evenepoel morgen voor het eerst trouwens in zijn tricolore trui.
Aderlating, grote aderlating!Tratnik out, Tom Gloag is de vervanger.
Blijkbaar omver gereden door een busje en over de motorkap gegaan.
Die volgorde wordt toch gewoon geloot? Toch de teams, en dan mogen de teams hun renners invullen denk ik

Top altijd leuk
Klim is te veel van t goeie voor Ganna vreest men. Ik snap da hele gedoe niet van Evenepoel die zich zou moeten inhouden om geen roze te pakken. Gewoon knallen man. Je kan toch nog steeds andere ploegen t werk laten doen of is da een ongeschreven wet dat jij de boel moet controleren ?