Giro d'Italia 2023

Ik dacht de Giro zit voor een paar ritten op VTM ik ga eens kijken zie ik een hoop paarden. Dan maar op Eurosport is er geen commentaar, als ik hem op Nederlands zet heb ik wel commentaar. Heb Orange TV nog iemand dat probleem?
Nederlandse commentaar is toch oké denk ik?

VTM begint mij hier al tegen te steken ...

Iemand die zowel Eurosport als GCN + reeds heeft geprobeerd ?

Wat heeft jullie voorkeur ? Worden de ritten integraal getoond op één van de twee kanalen ?

Ty

wtf Mcnulty 11" achter op Pedersen aan het begin van die slothelling boven 14" er voor :eek:
Schrik je daar zo hard van?
McNulty zit in de klimtrein van Pogacar. Vorig jaar op de Peyragudes tot de laatste meters op kop liggen snokken.

Schrik je daar zo hard van?
McNulty zit in de klimtrein van Pogacar. Vorig jaar op de Peyragudes tot de laatste meters op kop liggen snokken.

Daar gaat het toch helemaal niet om. McNulty heeft zogezegd 20+ seconden op iedereen gewonnen in dat laatste stukje. Dat is hallucinant. Ik zie ook wat berichten dat die zijn tussentijden niet helemaal zouden kloppen, zou wat verklaren.

UAE goed in orde. Vine was vorig jaar in de Vuelta al bij de beste klimmers als die nu ook nog eens bij de beste tijdrijders hoort gaan ze er toch rekening mee moeten houden.

Michel weet precies nog niet goed wanneer Remco vertrekt 🙄
Benieuwd wat het hier straks gaat geven, als ze nu al meer dan 53 gemiddeld rijden!

VTM begint mij hier al tegen te steken ...

Iemand die zowel Eurosport als GCN + reeds heeft geprobeerd ?

Wat heeft jullie voorkeur ? Worden de ritten integraal getoond op één van de twee kanalen ?

Ty
Ik zit op GCN+, geen problemen mee. Is gewoon Eurosport met Nederlands commentaar. Je krijgt de keuze tussen integraal of vanaf het begin.

UJd9Knj.png

lijkt wel dat er veel enorm stilvallen op die klim, tussenpunt tot klim was Vine nog voor Hart en aan de meet 6 seconden trager

De toppers voorlopig allemaal goed, Thomas, Almeida, Hart, ... .

Remco gaat knallen ook, ik voel het.

Vorig jaar in de Vuelta toch ook goed ?

Ja je hebt gelijk heeft dus progressie gemaakt de voorbije jaren.

Almeida nieuwe toptijd weer een lel eraf. G Thomas aan de voet nog sneller.

En nu Evenepoel aan de start.

Tot nu toe niet echt een favoriet voor een goed klassement die er door zakt.

Roglic 5 seconden voor op remco aan vlagske bocca san giovanni, verschil wordt echt gemaakt op de klimmeke

Terug
Bovenaan