Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat interview met OumiTypisch VTM weer. Tenenkrullend.
Das Remco zijn vrouwIk zag het aankomen en heb dus de TV maar afgezet me dat toch bespaard. Wie die gast is geen idee maar vanaf het moment die zijn mond opendoet voel ik een cringe aankomen.
Bwa als je ervoor mag vertrekken is dat nog wel toe doen om op de foto te staanMoeilijk te zeggen, maar lijkt me dat Wout misschien toch ook niet op de foto zou staan met hoe Remco aan het rijden is momenteel
De tijd heeft het uitgewezentijd zal het uitwijzen maar ik vind Remco net een beetje te hot gestart vandaag

Djeezes het is nooit goed preciestijd zal het uitwijzen maar ik vind Remco net een beetje te hot gestart vandaag
.. voor sommigen hier dan. Hij blaast vandaag iedereen weg.. de top-tijdrijders incluis.Volgens interview daarnet op de radio lijkt dat inderdaad het planRoze weggeven aan een vluchter in rit 4 is wss een goede optie?
Dus McNulty heeft echt de bergtrui gekregen door foute timing?![]()
Te hot gestart? Wat een vreemde uitspraak is me dat.tijd zal het uitwijzen maar ik vind Remco net een beetje te hot gestart vandaag
Hoezo foute timing? Die heeft volgens mij gewoon bewust heel traag gestart en dan bam alles op dat klimmetje speciaal voor die trui. Slim gezien, vreemd dat er niet meer waren die het zo probeerden. Staat maar mooi in een trui en morgen geen berg punten te verdienen.

Remco is een top tijdrijder ehDjeezes het is nooit goed precies.. voor sommigen hier dan. Hij blaast vandaag iedereen weg.. de top-tijdrijders incluis.

Nog voor de tweede tijdrit gaat de concurrentie hem bestoken hoorNu best zoveel mogelijk energie sparen tot aan tijdrit 2 om weer extra tijd te pakken.
Roze weggeven aan een vluchter in rit 4 is wss een goede optie?

Neen, die zijn T2 is gewoon fout. Zijn Strava bevestigt dat ook. Was helemaal niet de snelste.
Hij heeft ondertussen dat Strava file ook al verwijderd, hij beseft maar al te goed dat hij die trui cadeau heeft gekregen. Niet zijn fout natuurlijk.
Sterk werk van Tudor wel![]()
Met zijn totale tijd is niks mis mee. Dat valt gewoon binnen zijn capaciteiten maar op de klim zou hij 12s sneller zijn dan de 2de Hart. Al de rest van de toppers zitten daar op 4-5s van elkaar. Zo zou hij 16s! sneller rijden dan Remco op de klim wat dus volgens zijn eigen file niet klopt.ow ja strava volg ik niet, vreemd kan nochtans goed tijdrijden dus zo vreemd is zijn uitslag niet
dat is inderdaad geen goede reclame voor Tudor, zijn er nog andere renners waarbij de tijd fout zat?
ow ja strava volg ik niet, vreemd kan nochtans goed tijdrijden dus zo vreemd is zijn uitslag niet
dat is inderdaad geen goede reclame voor Tudor, zijn er nog andere renners waarbij de tijd fout zat?
Neen, die zijn T2 is gewoon fout. Zijn Strava bevestigt dat ook. Was helemaal niet de snelste.
Hij heeft ondertussen dat Strava file ook al verwijderd, hij beseft maar al te goed dat hij die trui cadeau heeft gekregen. Niet zijn fout natuurlijk.
Sterk werk van Tudor wel![]()