Giro d'Italia 2023

Ineos wou ofwel Remco in het roze laten of ze maakten tempo om aanvallen af te schrikken om hun kopmannen te beschermen die misschien niet 100% waren.
Dan denk ik eerder het tweede? Want als het het eerste is, dan is dat plannetje 100% mislukt he. En dat dit kon mislukken, wist men al op voorhand.

Nu hebben ze Remco exact gegeven wat hij wilde. Amper 28sec achterstand op de nummer 1 maar toch niet in het roze.

Dan denk ik eerder het tweede? Want als het het eerste is, dan is dat plannetje 100% mislukt he. En dat dit kon mislukken, wist men al op voorhand.

Nu hebben ze Remco exact gegeven wat hij wilde. Amper 28sec achterstand op de nummer 1 maar toch niet in het roze.
Voila dat is het... domme move vond ik persoonlijk van Ineos gisteren als ze Remco in het roze wouden houden.

Een fucking hond.

Blijft onbegrijpelijk dat mensen hun honden niet aan de leiband houden als ze naar een koers staan te kijken.

Kan ook eentje zonder baasje zijn natuurlijk.

Zoals ze zeggen op Eurosport: er lopen daar veel honden los, da's niet persé van iemand die langs het parcours staat.

Als het daar bij blijft en zijn moeilijke dag heeft morgen, dan hoeft hij zich alleen zorgen maken over de vrijdagklim en zijn herstel.
Roglic zal ongetwijfeld bloed ruiken overmorgen.

Het peloton hield / houdt even de benen stil zodat iedereen weer kan aansluiten.
Was dat een wilde hond of had iemand zijn hond daar los laten lopen? :unsure:
Gisteren ook al zo een straathond vlak naast het peloton maar die bleef gelukkig aan kant

Terug
Bovenaan