Giro d'Italia 2023

Toch straf hoeveel gevallen er al geweest zijn, zijn de ploeg dan zo laks geworden of komt er een nieuw golfje aan?

Toch straf hoeveel gevallen er al geweest zijn, zijn de ploeg dan zo laks geworden of komt er een nieuw golfje aan?
toch ook gewoon gebrek aan goeie organisatie, dit rit van gisteren bv. toeschouwers zonder maskers en renners zaten gewoon samen in een skilift. Absurd imo

toch ook gewoon gebrek aan goeie organisatie, dit rit van gisteren bv. toeschouwers zonder maskers en renners zaten gewoon samen in een skilift. Absurd imo

Dan moet je er inderdaad niet van schrikken langs de andere kant, volgt dit wel de Italiaanse stereotype...

Dat is jammer voor de strijd morgen. 35 vlakke kms dat zou Ganna heel goed moeten gelegen hebben zware concurrent voor Evenepoel minder dan om morgen zij 2e rit te pakken.

Niemand durft hem aanvallen en er zijn nog 2 tijdritten waar hij wss nog veel tijd gaat pakken. Dus ja.. ik heb er wel vertrouwen in.
Denk dat ze eerder behoudend koersen i.f.v. de komende TT en die derde week.
Ze zijn vandaag aan dag 8 bezig. Dat is sparen voor de TT goed door te komen.

Wat die laatste TT betreft is er blijkbaar nog geen nieuws.
Site Giro geeft nog steeds die TT.
Ik kan me inbeelden dat sommige renners daar graag zo snel mogelijk duidelijkheid over hebben.
Stel je voor dat ze pas aan het einde van rit 19, met een ander parcours afkomen :laugh:.

Healy weet toch dat ze nog een rondje moeten doen?

Gewoon veel sterker dan de rest.
Alé 't is niet dat dat een enorm sterke kopgroep is hé. Een paar degelijke renners wel, maar toch.

Voor de spanning hoop ik dat hij zichzelf wat overschat, maar ik vrees er toch voor.

Gewoon veel sterker dan de rest.
Alé 't is niet dat dat een enorm sterke kopgroep is hé. Een paar degelijke renners wel, maar toch.

Voor de spanning hoop ik dat hij zichzelf wat overschat, maar ik vrees er toch voor.

tjah kon het zich toch ook makkelijk gemaakt hebben en ze nog een tijdje getoleerd hebben. Nu 50km alleen gaan is jezelf toch ferm moe maken. Al ligt die volgende berg redelijk dicht is vooral na die volgende berg dat er nog wel wat vlakke kms zijn.

Ach jah het is hem gegund verdiend een keer een winst na toch een paar leuke sterke prestaties.

Gaat Ineos nu door trekken? Want zoveel heel veel man zit er niet meer in die groep man of 30-35 misschien?

EDIT: Ze hebben wat ingehouden want die groep is weer een pak dikker geworden oa Evenepoel is van 2 naar 4 helpers gegaan.

Jumbo toch iets van plan nu, want dit is vol rijden.

Viel wel mee. Dichter kwamen ze niet en echt renner losses was het ook niet. Misschien nog iets op die laatste klim maar ik denk dat de meesten gewoon geen tijd en geen krachten willen verliezen met die TT van morgen in gedacht.

Nu moet Roglic toch een bommetje gaan gooien hé. Hier kan je er toch een aantal pijn doen.

De dag voor een lange tijdrit nah zie ik hem niet doen. Misschien proberen Leksunnud er af te rijden om zo Evenepoel straks weer de podium ceremonie te laten doen maar voor de rest zie ik ze zowat allemaal alles sparen voor morgen.

Ai ai Remco niet top... onze roze vriend gaat zich wel driedubbel plooien, mooi :)

Edit: Remco komt nu toch goed terug

Terug
Bovenaan