Giro d'Italia 2025

Uwe stream loopt 10min achter zeker...
Die van mij? Dat zou gekund hebben, want ik keek via de Proximus Pickx app :tongue:

Pedersen verwacht en verdiend. Maar wel een sterke sprint nog van Van Aert :)
Visma in de finale toch als ploeg te zwak, dat is jammer.

Zonde voor Landa. Meteen het eerste slachtoffer voor het klassement...

"Is dit het einde van Landa voor deze ronde?" ... Hij ligt ingepakt op een draagberrie Michel, wat denk je zelf? :unsure:

EDIT: de journalist van de Rai(?) is al niet veel beter. "What was the plan today, Mads?"

OK hij zat nadien ook nog even vast aan de dranghekken maar hij verloor het volgens mij toch vooral op de helling net voor de finish. Daar moest hij even vertragen en moest hij van iets te ver komen.

En ook totaal geen oneer te verliezen hier van Pedersen in de sprint. (zeker na ziekte)

Geen schande om te verliezen van Pedersen. Wel weer langer wachten om een overwinning te behalen natuurlijk.
We zien wel wat de rest van de giro nog brengt.

Hoe zit het met de concurrentie voor die tijdrit?

Een overwinning en roze zou hem wel eens vleugels kunnen geven maar zo simpel is het natuurlijk niet.

Hoe zit het met de concurrentie voor die tijdrit?

Een overwinning en roze zou hem wel eens vleugels kunnen geven maar zo simpel is het natuurlijk niet.

6" voorsprong op Ayuso is niet veel. Een goeie VA kan die TT normaal wel winnen en dus roze pakken maar is hij top top?

Ik zet mijn geld toch Ayuso hoor. Of wie weet, McNulty :wink:

Of Mads houdt hem misschien gewoon…

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan