Giro d'Italia 2025

Wat een slechte tijdrit van VA. Als die dit jaar roze wilt gaat hij eens een vrijgeleide moeten krijgen van Roglic die misschien dat roze niet zo snel wil.

Pedersen wat een beest. Die kan morgen roze wel terugpakken als de boel wat gecontroleerd wordt morgen.

Wat een slechte tijdrit van VA. Als die dit jaar roze wilt gaat hij eens een vrijgeleide moeten krijgen van Roglic die misschien dat roze niet zo snel wil.
Besluit: Hij heeft echt niet gelogen en is echt ziekjes geweest. Hij had tenminste een excuus. Waar zat de rest? (uitgezonderd Roglic)

2866d167-b4d3-4fb1-aaee-a6d68a877543.jpg

Amai, die knie ziet er echt slecht uit :eek:

Zonde van de tijdrit van vandaag, Giro is natuurlijk nog lang en er kan veel gebeuren, maar de hoop op de roze trui kan wel opgeborgen worden vrees ik

Jammer voor Wout, maar niet onverwacht natuurlijk. Het is nog niet de beste Wout. Een goeie Wout werd gisteren jamais uit die Trek trein gereden op de laatste klim.

Toch benieuwd of die nog kan groeien deze ronde, want na ziekte lijkt me dat toch niet evident. Gelukkig is er snel een rustdag.

Ik dacht een redelijk simpele rit met een berg. Maar wat ze nu al voor de wielen hebben gekregen is toch heel pittig. Hier moet je toch iets mee kunnen doen

Oei VA dat is vroeg en dat lijkt me niet echt van gewoon rustig de bus pakken.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel niet vandaag he. Maar ik zie hem nog afhaken doorheen de giro. Ge wordt ook niet bepaald beter doorheen zo een ronde

Ben er zeker van dat Wout nu hij wat uitgeziekt is elke dag beter gaat worden, zeker nu morgen de eerste rustdag al daar is.
Kan ook een klein voordeel zijn nu hij veel tijd verloren heeft en zo toch wel meer vrijgeleide gaat krijgen van het peleton om voor etapewinst te kunnen gaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan