Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ontbolstering van Arrieta unlocked![]()
6 minuten op Vingegaard en co. Toch opletten dat ze niet te veel minuten geven. Die kan over de bergen.Spijtig voor Eulalio, maar wel de roze trui met bijna 3 minuten![]()
Kan denk ik wel geen poot tijdrijden6 minuten op Vingegaard en co. Toch opletten dat ze niet te veel minuten geven. Die kan over de bergen.
Die kan idd wel beetje klimmen maar tegen een Vingegaard verliest ie toch minuten6 minuten op Vingegaard en co. Toch opletten dat ze niet te veel minuten geven. Die kan over de bergen.
Die gast stond te voet en wordt gewoon nog derde wtfGroenewegen zo'n goeie leadout en dan valt hij
Magnier wel nog goed terug gekomen voor een pak punten

Ik snap dat echt niet.Ja een 180 graden bocht op fantastisch liggende klinkers, da’s alweer vragen om problemen
Ik snap dat echt niet.
Is daar nu niemand bij de UCI die dat nakijkt of zegt dat dit niet verantwoord is?
Maar dan wel neuten over de fietshouding van van Schip en dat soort gevallen ...
Gelukkig waren er geen renners met te lange kousen of wie weet wat er dan allemaal gebeurd was!Ja een 180 graden bocht op fantastisch liggende klinkers, da’s alweer vragen om problemen