Giro d'Italia 2026

Jammer dat Aular het niet kon afmaken. Movistar had het verdiend, want ze hebben er een interessante etappe van gemaakt. Maar mooi natuurlijk met Ciccone die eindelijk heeft wat hij wenste en Narvaez die na zijn blessure weer helemaal terug is.

En het mag gezegd worden, prachtig teamwerk van UAE. Voor ene keer ideale rolverdeling. De aanval van Christen zorgt ervoor dat anderen te vroeg moeten aangaan en Narvaez kan er van profiteren (het verschil was wel zo groot dat dat misschien niet eens uitmaakte).

Aular zijn ploeggenoten hadden het wel mogen hebben de zege.

Als narvaez niet gevallen was in rit 2 had hij die waarschijnlijk ook wel op zak.

Ik vermoed dat hij nog niet zo goed is als in de tour van vorig jaar , indien wel wint die nog een paar ritten.

HBO max :angry:. Sinds de Giro plots geen optie meer om met Britse commentaar te luisteren. Het is nu Nederlands of niets. Dan nog eens reclame op de tv als ik stream met een betalende abonnement. Neen dank u.

Abonnement is al geannuleerd bij deze

HBO max :angry:. Sinds de Giro plots geen optie meer om met Britse commentaar te luisteren. Het is nu Nederlands of niets. Dan nog eens reclame op de tv als ik stream met een betalende abonnement. Neen dank u.

Abonnement is al geannuleerd bij deze

Je pakt de verkeerde stream. Je kijkt naar Kop over Kop of zo. Je moet wat verder scrollen daar staat de "juiste" daar kies je zelf commentaar en geen reclame. Je hebt de stream die ze ook gewoon op TV uitzenden.

Je pakt de verkeerde stream. Je kijkt naar Kop over Kop of zo. Je moet wat verder scrollen daar staat de "juiste" daar kies je zelf commentaar en geen reclame. Je hebt de stream die ze ook gewoon op TV uitzenden.
Lap, nu moet ie dat abonnement nu weer activeren? :biglaugh:

Die mechanic, wa nen troll... Eulalio probeert op zijn fiets te stappen en die kerel duwt em gewoon onder zijn gat uit :rofl:

Giro blijft toch een speciale koers. Overal DRAMA, Cicone die alweer zijn roos verliest en alleen dat peloton ment, Arrieta die valt en dan Eulalio die valt. Zelfs al is de eindwinnaar al maanden gekend de Giro blijft toch het kijken waard.

Holy fuck whahahaha best stage rit ever ofzo? Arrieta held ! :laugh:

Wie dees scenario geschreven heeft :rofl:

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug