Giro d'Italia 2026

Weer een leuke koersdag

Het kan voor de lange vlucht zijn (indien een hele grote groep wegraakt).
Het kan voor de sprinters zijn als ze de bergjes iets rustiger aandoen dan etappe 4
(bergjes zijn iets minder lastig en iets verder van de finish).

Het kan ook zijn dat Movistar en Uae dat weer vol naar boven knallen om de rassprinters eraf te rijden.

Weer een leuke koersdag

Het kan voor de lange vlucht zijn (indien een hele grote groep wegraakt).
Het kan voor de sprinters zijn als ze de bergjes iets rustiger aandoen dan etappe 4
(bergjes zijn iets minder lastig en iets verder van de finish).

Het kan ook zijn dat Movistar en Uae dat weer vol naar boven knallen om de rassprinters eraf te rijden.
Movistar is er al aan begonnen, Lund ANdresen ligt er al af.

Lund ANdresen ligt er al af.

Ziek.

Wel sterk van Milan. Had niet gedacht dat die de beste klimmende (echte) sprinter ging zijn vandaag.

Vernon zit daar ook nog, daarom neemt NSN niet over voor Strong. Als alle echte sprinters eraf zijn en Vernon is nog mee...

Uiteindelijk gaan Magnier en Van Uden mét ploegmaten ook nog niet super ver zitten, dus het kan nog allemaal.

Achterstand valt nog mee denk ik met nog 50km te gaan.

Inderdaad, onder een minuut met enkel Movistar en NSN die willen (Ineos niet duidelijk) werken in het peloton. Dat gaat niet genoeg zijn vrees ik (ik zie moeite van ploegen om het interessant te maken graag beloond).

Magnier en Milan die daar alleen zelf aan het rijden waren niet echt een goed beeld voor hen.

EDIt: nu een beeld van de groep en groot is die niet, maar 1 ploegmaat voor Magnier en geen voor Milan dat is toch wel zwak van hun ploegen dan

Magnier en Milan die daar alleen zelf aan het rijden waren niet echt een goed beeld voor hen.

EDIt: nu een beeld van de groep en groot is die niet, maar 1 ploegmaat voor Magnier en geen voor Milan dat is toch wel zwak van hun ploegen dan

Ik had verwacht dat QS gewoon heel hun team ging laten uitzakken maar blijkbaar niet...
Alé ja, Stuyven zit voorin en die heeft misschien een heel kleine kans, maar toch een beetje raar.

Ik had verwacht dat QS gewoon heel hun team ging laten uitzakken maar blijkbaar niet...
Alé ja, Stuyven zit voorin en die heeft misschien een heel kleine kans, maar toch een beetje raar.

Stuyven en van den Bossche zitten hier allebei nog. Die maken toch niet zo veel kans. En waar zit de rest dan? Zijn die al opgesoupeerd? Pas beginnen kijken toen ze al boven kwamen. In Bulgarije reden ze alle 7 op een rij voor Magnier zelfs de klimmers zoals Zana.

hehe Eulalio pakt nog wat bonis wat een kereltje

Stuyven en van den Bossche zitten hier allebei nog. Die maken toch niet zo veel kans. En waar zit de rest dan? Zijn die al opgesoupeerd? Pas beginnen kijken toen ze al boven kwamen. In Bulgarije reden ze alle 7 op een rij voor Magnier zelfs de klimmers zoals Zana.

hehe Eulalio pakt nog wat bonis wat een kereltje

Zana en Garofoli hebben gewacht. Bastiaans en Van Gestel klimmen gewoon zwakker dan Magnier dus die waren al lang weg. Wel geen idee waar Raccagni zit. Die zou eigenlijk perfect overleefd moeten hebben.

Segaert met een mooi gat...

Slechte tijdrit, maar misschien dan maar op deze manier. Wel raar hoe niemand reageert.

Prachtig van Segeart.

En wat een dommeriken zijn al die andere zeg hoe laat je dit gebeuren. Duurde anderhalve km voor er iemand op kop begint te rijden

Hilarisch einde wel. Al die ploegen 60km lang knallen om dan niet te reageren op de meest getelefoneerde aanval ooit.

Prachtig voor Segaert natuurlijk.

Toon Aerts had hier ook zomaar een Giro etappe kunnen winnen. Waanzin eigenlijk. Gast gaat op zijn 32e ff focussen op de weg en is meteen echt goed.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan