Reverz
Well-known member
Is it you Karl?En dan hebben we het nog niet over de GOAT. Gianni Vermeersch.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is it you Karl?En dan hebben we het nog niet over de GOAT. Gianni Vermeersch.

Ik had het specifiek over hun debuut-Giro's.Maar die andere 3 kunnen wel andere adelbrieven voorleggen. Om te beginnen al minstens 1x wereldkampioen worden in de cross.
En dan enkele handenvol aan overwinningen op de weg.
Ik had het specifiek over hun debuut-Giro's.
Dat hij een trapje lager staat in het veldrijden en twee op de weg, dat weet iedereen.
Ja inderdaad.Lol, dan krijg je nog eens een kans op een massasprint, dan laat je je weer vangen als peloton zijnde.
Onbegrijpelijk.
.
Toen ik m'n Pro Cycling Magazine in de bus kreeg, met uitleg over alle ritten, had ik max 5 massasprints in gedachten.lol die was plots wel zegezeker stak wel vroeg zijn handen in de lucht
wtf probeerden de rockets daar nog op het eind Groenewegen laat het gat vallen op zijn ploegmaat waardoor die de laatste kilometer alleen in gaat
Ik dacht dat dit de Giro van de massasprints ging worden we zitten nog altijd op 2 en nul sinds we in Italie zijn
Die zijn licht ging ook even uit ...
![]()
85 d. weergaven · 498 reacties | Enrico Zanoncello has been disqualified from the Giro d’Italia after this incident in the final sprint on Stage 15. | TNT Sports
Enrico Zanoncello has been disqualified from the Giro d’Italia after this incident in the final sprint on Stage 15.www.facebook.com
Pedersen was vorig jaar alles behalve amused dat hij niet naar de Tour mocht. Die moest dit jaar dus wel de Tour rijden.Ja klopt. Iedereen stelt zich dan ook de vraag waarom Lidl met Milan de Giro doet, terwijl er in de Tour veel meer vlakke kansen liggen. En in deze Giro had Pedersen veeeeeeel beter tot z'n recht gekomen.
Heeft hij toch vooral aan zichzelf te danken? Magnier wint 2x en gisteren laten ze het volledig liggen.Ge wilt toch vooral winnen, niet? Allez, uw renners content houden ook. Maar Milan kan onmogelijk content zijn momenteel![]()
9 is al effe geleden maar ik herinner mij dat er in de Tour 2024 toch wel belachelijk veel sprintkansen waren. Zoveel dat ik mij op den duur aan het afvragen was of ik terug in 2004 beland was...Heeft hij toch vooral aan zichzelf te danken? Magnier wint 2x en gisteren laten ze het volledig liggen.
Als Milan 3 ritten had gewonnen was het dan ook verkeerd om hem naar de Giro te sturen?
De tijd dat er in een grote ronde 9 loepzuivere sprintkansen waren ligt al even achter ons. Die liggen er in de Tour ook niet.
Ik heb net deftige beelden hiervan bekeken en ik vind een DSQ toch wel echt buiten proportie hiervoor...Die beelden die daar en quasi overal worden gedeeld zijn wel echt niet fair hé. Door de video zo te knippen dat je niet kan zien dat Penhoet Zanoncello een beuk verkoopt waardoor die laatste dus uit balans is, lijkt het natuurlijk alsof dit allemaal zonder aanleiding en dus pure agressie is.
Ik heb net deftige beelden hiervan bekeken en ik vind een DSQ toch wel echt buiten proportie hiervoor...
Het is niet eens een echte kopstoot en 't is toch idd voornamelijk een manoeuvre omdat hij uit balans werd gebracht...
Slechts een trapje lager in het veldrijden?
Aerts behaalde op 13 cross-seizoenen bij de elite 28 zege's.
Van der Poel had zelfs 2 seizoenen dat hij maar liefst 32 crossen per seizoen won.
Van Aert had zelfs 2 seizoenen dat hij 18 crossen per seizoen won.
Tevens had Aerts het grote voordeel dat Van der Poel en Van Aert circa 8 jaar
geleden wegrenner werden en slechts deeltijds het veld indoken terwijl hij
als fulltime crosser nog steeds niet meer won voor/na die 2 kanjers hun intrede deden.

.