Giro d'Italia 2026

Er is wel wat voorgeschiedenis al geweest deze rit (en voorgaande ritten).
Als Ciccone dat hier sevens over de streep sleurt geen probleem, maar als ze er vanuit het peloton straks nog over walsen dan gaat dat daar vanavond geen gezellige maaltijd worden vermoed ik.

Lidl Trek is echt niet normaal hé deze Giro. Al heel het jaar erg, maar dit is echt erover qua tactische blunders. Ciccone all time egoistische move

Veelzeggend dat Kuss hier gewoon de rit wint.

"Het gaat precies allemaal vanzelf voor Visma, ja ze doen het echt fantastisch"

Ja zeg, mag het? :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel jammer voor Gee, die heeft toch niets van hulp gehad bergop deze giro.
Je ziet dat dat voor Hindley, Arensman toch wel al een meerwaarde is geweest als Pelli en Bernal er waren.

Ik hoop wel op vuurwerk morgen voor de ereplaatsen
wel nog wat leuke battles

Gee moet nog 1 minuut pakken op Arensman voor plek om 4
Piganzoli moet nog 1 minuut pakken op Eulalio
Rondel vs bernal voor een top 10 plaats

-------
Ik weet dat een puntentrui niet echt specifiek voor sprinters is.
Maar dat is toch denk ik het onofficiële idee om dat aan de beste sprinter te geven. (dacht ik :) )
Frusteer me er een beetje in dat ze dat bijna iedere keer op een helling leggen de laatste week.

Leg dat eens voor de eerste hellingen zodat sprinters nog iets te doen hebben om hun best te doen op van die klimdagen.

Moest het Remco geweest zijn ipv Ciccone die werd weer met de grond gelijk gemaakt ivm zijn gedrag/maniertjes.. Ik heb hier in de Giro al veel fratsen en uitbarstingen gezien van bepaalde renners.. maja..
Mogelijks wel maar dat is ook omdat Remco een Belg is die controverse opwekt en Ciccone een Italiaan in Italië die een rit wil winnen.

Jammer dat je nu zelf weer het conflict opzoekt want Remco heeft hier gewoon niets mee te maken

Mogelijks wel maar dat is ook omdat Remco een Belg is die controverse opwekt en Ciccone een Italiaan in Italië die een rit wil winnen.

Jammer dat je nu zelf weer het conflict opzoekt want Remco heeft hier gewoon niets mee te maken
Ik zoek helemaal geen conflicten.. ik stel gewoon vast dat is alles ;-).

Toch weer een pittige rit hoor. Sprinters krijgen het niet kado.

Ganna kan hier wel Stuyven een mooie en verdiende rit bezorgen. Wat is Stuyven goed deze Giro na ook al een goed voorjaar.

Toch weer een pittige rit hoor. Sprinters krijgen het niet kado.

Ganna kan hier wel Stuyven een mooie en verdiende rit bezorgen. Wat is Stuyven goed deze Giro na ook al een goed voorjaar.
Gelukkig dat hij niet uitzingt, dat passief koersen van Sobrero en Stuyven. Dat ze een sprinter achter hun hebben oke maar dit.

Nog geen 300 posts voor een grote ronde. Het mag duidelijk zijn dat dit geen begeesterende editie was. (en geen Belgische toppers aan de start)

Vingegaard zoals verwacht heer en meester en de ploeg die ook geen moment van zwakte toonde.

Voor de rest zal dit toch vooral de Giro zijn van de ontdekking van Eulalio, de drie ritzeges van Narvaez en Magnier, en de knotsgekke etappewinst van Arrieta!

Nog 34 dagen tot de start van de Tour!

Niet op de vlaamse zenders te zien, zal ook niet geholpen hebben.

Als Vlaamse heb ikzelf alsook wellicht een hele hoop andere Vlaamse
wielerfans de Giro gewoon op Eurosport kunnen volgen, met 1 Vlaamse
commentator alsook 1 Nederlander.

Uitzending op onze Vlaamse zender niet gemist en voor de Tour
laat ik Sporza voor wat het is en kijk ik op ES, met Jeroen en Karsten.

Gelukkig dat hij niet uitzingt, dat passief koersen van Sobrero en Stuyven. Dat ze een sprinter achter hun hebben oke maar dit.

Sobrero was te snappen, die kon niet winnen. Stuyven niet, die was favoriet in dat groepje in een sprint. Evenveel kans als Magnier (misschien zelfs meer) om te winnen in die positie. Magnier ook al genoeg gewonnen. Imo onbegrijpelijk dat ze hem niet mee lieten rijden. Ergens wel blij dat Magnier het deze keer dan niet afmaakte.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan