Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er is wel wat voorgeschiedenis al geweest deze rit (en voorgaande ritten).en Rubio?

)Moest het Remco geweest zijn ipv Ciccone die werd weer met de grond gelijk gemaakt ivm zijn gedrag/maniertjes.. Ik heb hier in de Giro al veel fratsen en uitbarstingen gezien van bepaalde renners.. maja..Ciccone is echt ne clown hahaha
Mogelijks wel maar dat is ook omdat Remco een Belg is die controverse opwekt en Ciccone een Italiaan in Italië die een rit wil winnen.Moest het Remco geweest zijn ipv Ciccone die werd weer met de grond gelijk gemaakt ivm zijn gedrag/maniertjes.. Ik heb hier in de Giro al veel fratsen en uitbarstingen gezien van bepaalde renners.. maja..
Ik zoek helemaal geen conflicten.. ik stel gewoon vast dat is alles ;-).Mogelijks wel maar dat is ook omdat Remco een Belg is die controverse opwekt en Ciccone een Italiaan in Italië die een rit wil winnen.
Jammer dat je nu zelf weer het conflict opzoekt want Remco heeft hier gewoon niets mee te maken
Welterusten het is nodig blijkbaar ;-)geeuw
1 ploeg heeft elke bergrit gewonnen, dat is echt slaapverwekkend saaiWelterusten het is nodig blijkbaar ;-)
Gelukkig dat hij niet uitzingt, dat passief koersen van Sobrero en Stuyven. Dat ze een sprinter achter hun hebben oke maar dit.Toch weer een pittige rit hoor. Sprinters krijgen het niet kado.
Ganna kan hier wel Stuyven een mooie en verdiende rit bezorgen. Wat is Stuyven goed deze Giro na ook al een goed voorjaar.
Nog geen 300 posts voor een grote ronde.
Niet op de vlaamse zenders te zien, zal ook niet geholpen hebben.
Gelukkig dat hij niet uitzingt, dat passief koersen van Sobrero en Stuyven. Dat ze een sprinter achter hun hebben oke maar dit.